• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Brand Co-Creation Tourism Research » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Brand Co-Creation Tourism Research

ISBN-13: 9781774912515 / Twarda / 2023 / 256 str.

Brand Co-Creation Tourism Research  9781774912515 Apple Academic Press Inc. - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Brand Co-Creation Tourism Research

ISBN-13: 9781774912515 / Twarda / 2023 / 256 str.

cena 603,60 zł
(netto: 574,86 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 598,66 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Providing a step-by-step guide to the brand co-creation and branding process in the hospitality and tourism industry, the volume identifies cutting-edge measurements, strategies, and metrics for capturing and measuring brand co-creation and highlights best practices in implementing brand management marketing strategies.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Business & Economics > International - Marketing
Wydawca:
Apple Academic Press Inc.
Seria wydawnicza:
Advances in Hospitality and Tourism
ISBN-13:
9781774912515
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
256
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda

Introduction 1. Brand Co-Creation in Tourism and Hospitality 2. Impact of Social Media Involvement on Brand Co-Creation during the COVID-19 Outbreak in the Tourism Industry 3. Co-Creation Facets and Their Impact on Tourist Well-Being: An Empirical Study in the French Context 4. Branding and Co-Creation in Emerging Tourist Destinations: A Content Hotel Website Analysis 5. Driving Destination-Based Brand Equity: The Role of Tourists’ Interaction in Social-Media Destination Brand Communities 6. Perceived Value of Images Carrying Tourism Location Information on Social Media and Customer Brand Engagement 7. Creating Customer Value-in-Use Based Experience in Tourism Industry: A Conceptual Framework 8. Player- and Spectator-Engagement and Co-Creation in E-Sports Gaming Events During and Post-COVID-19 9. Tourism-Based Gamification as a Platform for Engagement and Co-Creation During COVID-19: Framework and Propositions 10. The Role of AR/VR in Improving the Customer Experience: A Comprehensive View of Experience and Technology-Based Theories for Tourism Metamorphosis 11. Post-COVID-19 Educational Tourism: Social eWOM Adoption, Attitude, and Destination Choice Intention 12. Getting a Second Chance: Post-COVID-19 Behavioral Changes of Women Tourists 13. Conclusion: Informing Brand Co-Creation and Future Research

Raouf Ahmad Rather is an Independent Scientific Researcher in Jammu and Kashmir, India. His research centers on customer/brand co-creation, customer engagement, customer experience, and tourism crises/pandemic. Listed on Stanford's Top 2% of Scientists, he has published many articles in top tier journals. He has also published book chapters. He is the recipient of Service Industries Journal's Best Paper Award (2020). His work has also been presented at numerous international conferences, such as the Academy of Marketing Science World Marketing Congress and the Global Conference on Services and Retail Management. He is the editor of the book Contemporary Approaches Studying Customer Experience in Tourism Research (Emerald Publishing). He also serves as an editorial board member for Current Issues in Tourism, Journal of Hospitality and Tourism Insights, among others.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia