• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Brand China in the Media: Transformation of Identities » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC

Brand China in the Media: Transformation of Identities

ISBN-13: 9781032089973 / Angielski / Miękka / 2021 / 248 str.

Qing Cao; Doreen Wu; Keyan G. Tomaselli
Brand China in the Media: Transformation of Identities Qing Cao Doreen Wu Keyan G. Tomaselli 9781032089973 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Brand China in the Media: Transformation of Identities

ISBN-13: 9781032089973 / Angielski / Miękka / 2021 / 248 str.

Qing Cao; Doreen Wu; Keyan G. Tomaselli
cena 194,26
(netto: 185,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 193,06
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book examines China’s identity transformations with a focus on self-perceptions and their representations and communication in the mass media. It explores the emerging multifaceted ‘China brand’. The chapters in this book were originally published in Critical Arts.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
History > Asia - China
Political Science > Political Process - Media & Internet
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032089973
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
248
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction: Continuities and Changes for an Alternative Modernity Part I: Chinese Society between Traditions and Modernity

1. Rupture in Modernity: A Case Study of Radicalism in the Late Qing Chinese Press Debate 2. Putonghua and Language Harmony: China’s Resources of Cultural Soft Power 3. Mobile, Online and Angry: The Rise of China’s Middle-Class Civil Society? 4. The Return of the Repressed: Three Examples of How Chinese Identity Is Being Reconsolidated for the Modern World Part II: Negotiating Identities in Moving Images 5. Becoming Global, Remaining Local: The Discourses of International News Reporting by CCTV-4 and Phoenix TV Hong Kong 6. Shanghai Cosmopolis: Negotiating the Branded City 7. Promoting Moral Values through Entertainment: A Social Semiotic Analysis of the Spring Festival Gala on China Central Television 8. Negotiated “Chineseness” and Divided Loyalties: My American Grandson 9. Articulating for Tibetan Experiences in the Contemporary World: A Cultural Study of Pema Tseden’s and Sonthar Gyal’s Films Part III: Representing China in Texts and Symbols 10. The Language of Soft Power: Mediating Socio-political Meanings in the Chinese Media 11. Media Representations of China: A Comparison of China Daily and Financial Times in Reporting on the Belt and Road Initiative 12. Conflicting Images of the Great Wall in Cultural Heritage Tourism 13. China’s Current Discursive Governance: A Discourse Analysis Perspective

Qing Cao is Associate Professor in Chinese Studies at the School of Modern Languages and Cultures at Durham University, UK. He has published extensively in Chinese media and social change, focusing on the issue of modernity. He is the author of China under Western Gaze: Representing China in the British Television Documentaries 1980-2000 (2014), and lead editor of Discourse, Politics and Media in Contemporary China (2014).



Doreen Wu is Associate Professor in the Department of Chinese and Bilingual Studies in the Faculty of Humanities at the Hong Kong Polytechnic University. She has published extensively on glocalization and Chinese media discourses. In addition to editing two special issues for Critical Arts, she has edited and co-edited a number of books and journal issues, including Discourses of Cultural China in the Globalizing Age (2008).



Keyan G. Tomaselli is Distinguished Professor in the Department of Communication Studies at the University of Johannesburg, South Africa. He is editor of Critical Arts and has been working with various Chinese universities on cultural and media topics.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia