• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Brand Assets » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Brand Assets

ISBN-13: 9780470844236 / Angielski / Twarda / 2002 / 158 str.

Tony Tollington; CPA David Haigh
Brand Assets Tony Tollington David Haigh 9780470844236 John Wiley & Sons - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Brand Assets

ISBN-13: 9780470844236 / Angielski / Twarda / 2002 / 158 str.

Tony Tollington; CPA David Haigh
cena 409,92
(netto: 390,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 406,56
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Can a brand qualify as an asset? Intangible assets are by their very nature difficult to value. Much confusion has existed over the classification of brands as assets and it has often been the case that purchased brands (brands with a firm value attached to them) have been included on balance sheets. However, those brands nurtured and developed by the company have not, despite their obvious importance to a company's trade.
In this book Tony Tollington exposes the inconsistencies with the valuation of brands. He looks at new approaches to the definition of brands and other intangibles as assets that allows them to be separated and valued in their own right, independently from the physical business of the company itself.
This book demonstrates practical ways forward to achieve realistic valuation of such assets within the current age.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Finanse przedsiębiorstwa
Business & Economics > Księgowość
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Wydawca:
John Wiley & Sons
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780470844236
Rok wydania:
2002
Ilość stron:
158
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
25.0 x 17.2 x 1.4
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta

Introduction

PART ONE: ASSETS

An alternative approach to the accounting definition of an asset

The cognitive assumptions underpinning the accounting recognition of assets

Transactions or events and the role of separability

The impact of FRS10 on the accounting recognition of intangible assets

PART TWO: BRANDS

Breaking the link between brand assets and purchased goodwill

The definition and accounting recognition of brand assets.

PART THREE: THE POLITICS OF BRAND ASSETS

The process of consultation, not consensus

The process of consultation, not consensus continued.

Tony Tollington is a qualified accountant who lectures in accounting at Middlesex University.

Can a brand qualify as an asset? Intangible assets are by their very nature difficult to value. Much confusion has existed over the classification of brands as assets and it has often been the case that purchased brands (brands with a firm value attached to them) have been included on balance sheets. However, those brands nurtured and developed by the company have not, despite their obvious importance to a company′s trade.

In this book Tony Tollington exposes the inconsistencies with the valuation of brands. He looks at new approaches to the definition of brands and other intangibles as assets that allows them to be separated and valued in their own right, independently from the physical business of the company itself.

This book demonstrates practical ways forward to achieve realistic valuation of such assets within the current age.

Tollington, Tony Tony Tollington is a qualified accountant who ... więcej >
Haigh, David, CPA Dr David Haigh is at the Department of Electronic ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia