• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Blowing Up the Brand: Critical Perspectives on Promotional Culture » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Blowing Up the Brand: Critical Perspectives on Promotional Culture

ISBN-13: 9781433108662 / Angielski / Twarda / 2010 / 338 str.

Miller, Toby
Blowing Up the Brand: Critical Perspectives on Promotional Culture Miller, Toby 9781433108662 Peter Lang Publishing Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Blowing Up the Brand: Critical Perspectives on Promotional Culture

ISBN-13: 9781433108662 / Angielski / Twarda / 2010 / 338 str.

Miller, Toby
cena 691,72 zł
(netto: 658,78 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 686,37 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This edited volume seeks to redress the lack of scholarly work that takes promotion seriously as a form of social, cultural, political, and economic exchange. It unpacks the vernacular, the institutional structures, and the practices and performances that make up promotional culture in everyday life, offering diverse critical perspectives on how, as citizens, consumers, and users, we absorb, navigate, confront, and resist its influence. Contributions from both renowned scholars and emerging intellectuals make this book a timely and valuable contribution to the fields of media and communication studies, political science, cultural studies, sociology, and anthropology.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Antropologia - Kultury
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Social Science > Socjologia
Wydawca:
Peter Lang Publishing Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433108662
Rok wydania:
2010
Numer serii:
000308660
Ilość stron:
338
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"Melissa Aronczyk and Devon Powers have compiled a cutting-edge volume that impressively combines the work of established and rising scholars who address the power and scope of branding in our increasingly marketing-oriented culture. Its insights about the role of promotion and branding in such sectors of life as politics, art, activism, social networking, medicine, geography, academia, ethnicity, and the media make this an exciting book that is a must-read for those interested in critical-consumer studies and promotional culture." (Matthew. P. McAllister, Penn State University)
"In a world where seemingly everything - products, people, politics - is branded, 'Blowing up the Brand' is a welcome intervention. Bringing together many of the finest minds studying the subject, the editors have assembled a singularly useful guide for navigating - and challenging - the current state of ubiquitous commodification." (Stephen Duncombe, New York University; Author of 'Dream: Re-imagining Progressive Politics in an Age of Fantasy')

Contents: Melissa Aronczyk/Devon Powers: Introduction: Blowing Up the Brand - Celia Lury/Liz Moor: Brand Valuation and Topological Culture - John Corner: Promotion as Institutionalized Deception: Some Coordinates of Political Publicity - Jefferson Pooley: The Consuming Self: From Flappers to Facebook - Arlene Davila: A Nation of "Shop 'til You Drop" Consumers? On the Overspent Puerto Rican Consumer and the Business of Shopping Malls - Miriam Greenberg: Branding, Crisis, and Utopia: Representing New York in the Age of Bloomberg - Hongmei Li: From Chengfen to Shenjia : Branding and Promotional Culture in China - Graham Knight: Activism, Branding, and the Promotional Public Sphere - Alison Hearn: "Through the Looking Glass": The Promotional University 2.0 - Gabriele Cosentino/Waddick Doyle: Silvio Berlusconi, One Man Brand - Mary Ebeling: Marketing Chimeras: The Biovalue of Branded Medical Devices - Sarah Banet-Weiser/Marita Sturken: The Politics of Commerce: Shepard Fairey and the New Cultural Entrepreneurship - Devon Powers: Strange Powers: The Branded Sensorium and the Intrigue of Musical Sound - Jonathan Gray: Texts that Sell: The Culture in Promotional Culture.

Melissa Aronczyk is Assistant Professor in the School of Journalism and Communication at Carleton University in Canada.
Devon Powers is Assistant Professor of Culture and Communication at Drexel University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia