• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Blogging to Advertise : A Consumer-Centric Model of Online Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Blogging to Advertise : A Consumer-Centric Model of Online Marketing

ISBN-13: 9786202067126 / Angielski / Miękka / 2017 / 152 str.

Katharina Lindby Andersen; Datis Khajeheian
Blogging to Advertise : A Consumer-Centric Model of Online Marketing Lindby Andersen, Katharina; Khajeheian, Datis 9786202067126 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Blogging to Advertise : A Consumer-Centric Model of Online Marketing

ISBN-13: 9786202067126 / Angielski / Miękka / 2017 / 152 str.

Katharina Lindby Andersen; Datis Khajeheian
cena 250,04
(netto: 238,13 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 250,04
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Online advertisements have become a powerful tool through which advertisers attract customers to their products and services. However, a constant change in consumer behavior on the Internet has led advertisers to a new dynamic consumer-centric model and away from the traditional publisher-centric focus. On the other hand, consumers are becoming more selective regarding digital content and they expect valuable and high quality content in order to engage with brands online. For advertisers, this means that they cannot reach consumers by only using push marketing strategies, such as direct mails and banners, but they also need to get benefit of pull marketing strategies. Since blogging in Denmark is a recent development compared to other countries such as America, this book purposes to examine how advertisers can benefit from bloggers in the Danish market in order to reach potential consumers. Findings suggest a new model about how advertisers can benefit from bloggers. It happens by credible storytelling and emotional relationship with the consumers.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786202067126
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
152
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Katharina Lindby Andersen, Danish, is a specialist in the fields of influencers marketing and display advertising. She works as Digital Campaign Manager in a global media agency that is based in NewYork. Datis Khajeheian, Iranian, is an assistant professor of Media Management in University of Tehran.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia