• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Blended Learning: Research Perspectives, Volume 2 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Blended Learning: Research Perspectives, Volume 2

ISBN-13: 9780415632515 / Angielski / Miękka / 2013 / 354 str.

Anthony Picciano
Blended Learning: Research Perspectives, Volume 2 Picciano, Anthony G. 9780415632515  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Blended Learning: Research Perspectives, Volume 2

ISBN-13: 9780415632515 / Angielski / Miękka / 2013 / 354 str.

Anthony Picciano
cena 238,96 zł
(netto: 227,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Blended learning, which combines the strength of face-to-face and technology-enhanced learning, is increasingly being seen as one of the most important vehicles for education reform today. Blended learning allows both teacher and learner access to radically increased possibilities for understanding how we transmit and receive information, how we interact with others in educational settings, how we build knowledge, and how we assess what we have taught or learned. Blended Learning: Research Perspectives, Volume 2 provides readers with the most current, in-depth collection of research perspectives on this vital subject, addressing institutional issues, design and adoption issues, and learning issues, as well as an informed meditation on future trends and research in the field. As governments, foundations, schools, and colleges move forward with plans and investments for vast increases in blended learning environments, a new examination of the existing research on the topic is essential reading for all those involved in this educational transformation.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Learning Styles
Education > Research
Education > Administration - General
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415632515
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
354
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
15.0 x 22.7 x 2.1
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Preface
Chapter 1: Introduction to Blended Learning: Research Perspectives II –Anthony Picciano
Section I: Blended Learning Models and Scale
Chapter 2: Developing Models and Theory for Blended Learning Research –Charles R. Graham, Curtis R. Henrie, Andrew S. Gibbons
Chapter 3: Scaling Blended Learning Evaluation Beyond the University –Patsy D. Moskal, Thomas B. Cavanagh
Chapter 4: Investigating Informal Blending at the University of Illinois Springfield –William Bloemer, Karen Swan
Section II: Evaluation
Chapter 5: SCOPe-ing out Interactions in Blended Environments –Susan J. Wegmann, Kelvin Thompson
Chapter 6: Student Perspectives on Blended Learning Through the Lens of Social, Teaching and Cognitive Presence –Janelle DeCarrico Voegele
Chapter 7: To be or not to be: Student and Faculty Perceptions of Engagement in a Blended  Bachelor of Education Program –Norman Vaughan, Allana LeBlanc, Jim Zimmer, Irene Naested, Jodi Nickel, Stefan Sikora, Gladys Sterenberg, Kevin O’Connor
Chapter 8: A Five-Year Study of Sustaining Blended Learning Initiatives to Enhance Academic Engagement in Computer and Information Sciences Campus Courses –Laurie P. Dringus, Amon B. Seagull
Chapter 9: Trial and Error: Iteratively Improving Research on Blended Learning –D. Christopher Brooks, Jodi R. Sandfort
Chapter 10: Practice Makes Perfect? Assessing the Effectiveness of Online Practice Exams in Blended Learning Biology Classes –J. D. Walker, D. Christopher Brooks, Kyle Hammond, Bruce A. Fall, Richard W. Peifer, Rogene Schnell, Janet L. Schottel
Section III: Faculty Issues
Chapter 11: Implementation of Blended Learning for the Improvement of Student Learning –Jeannette E. Riley, Catherine Gardner, Sarah Cosgrove, Neal Olitsky, Caitlin O’Neil, Chan Du
Chapter 12: The Impact of Instructional Development and Training for Blended Teaching on Course Effectiveness –Tanya M. Joosten, Dylan Barth, Lindsey Harness, Nicole L. Weber
Chapter 13: Growing Your Own Blended Faculty: A Review of Current Faculty Development Practices in Traditional, Not-for-Profit Higher Education Institutions –Amy P. Ginsberg, Elizabeth Ciabocchi
Chapter 14: Choice Does Matter: Faculty Lessons Learned Teaching Adults in a Blended Program –Karen Skibba
Section IV: Studying Non-Traditional Learners
Chapter 15: Variation in Adult Learners’ Experiences of Blended Learning in Higher Education –Paige McDonald
Chapter 16: Educating Warrior diplomats: Blended and Unconventional Learning for Special Operations Forces –Katherine M. Tyler, Kent C. Dolasky
Section V: International Perspectives
Chapter 17: “Are you working in the kitchen”? - European Perspectives on Blended Learning –Anders Norberg, Isa Jahnke
Chapter 18: Out of Hours: Online and Blended Learning Workload in Australian Universities –Yoni Ryan, Belinda Tynan, Andrea Lamont-Mills
Section VI: Blended Learning in K-12 Environments
Chapter 19: Blended Learning in the K-12 Education Sector –Heather Staker, Michael B. Horn
Chapter 20: Blended Learning in New York City:  The iLearnNYC Program –Anne-Marie Hoxie, Jennifer Stillman, Kara Chesal
Chapter 21: Blending it All Together –Charles D. Dziuban, Joel L. Hartman, George L. Mehaffy



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia