• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Big Theories Revisited 2 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Big Theories Revisited 2

ISBN-13: 9781641132695 / Angielski / Twarda / 2018 / 448 str.

Arief D. Liem, Gregory
Big Theories Revisited 2 Arief D. Liem, Gregory 9781641132695 Research on Sociocultural Influences on Learn - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Big Theories Revisited 2

ISBN-13: 9781641132695 / Angielski / Twarda / 2018 / 448 str.

Arief D. Liem, Gregory
cena 433,76
(netto: 413,10 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 431,97
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

In this collection a group of internationally-renowned scholars re-examine their theoretical and conceptual work by highlighting the "what" (factors) and "how" (processes) of sociocultural influences in association with the key motivation and/or engagement construct(s) of their expertise.

Kategorie:
Dziecięca
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Education > Non-Formal Education
Education > Student Life & Student Affairs
Wydawca:
Research on Sociocultural Influences on Learn
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781641132695
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
448
Waga:
0.79 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.54
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

  • Sociocultural Perspectives on School Motivation, Engagement, and Achievement: Theory, Research, and Application.
  • Section I: Why And What Do I Want To Achieve In My Studies? Sociocultural Influences on Student Motivation as Viewed Through the Lens of Self-Determination Theory
  • Sociocultural Influences on Achievement Goal Adoption and Regulation: A Goal Complex Perspective
  • Personal Investment Theory: A Cross-Cultural Framework for the Study of Student Motivation
  • Section II: How Do I Think And Feel About Myself And My Studies? Expectancy Value Theory in Cross-Cultural Perspective: What Have We Learned in the Last 15 Years?
  • Self-Efficacy in Education Revisited Through a Sociocultural Lens
  • Sociocultural Influences on Self-Efficacy Development
  • Control-Value Theory: A Social-Cognitive Approach to Achievement Emotions
  • Section III: Who Wants Me To Study Well, And Who Can I Do It With? A Competence-in-Context Approach to Understanding Motivation at School
  • M?ori Students Flourishing in Education: High Teacher Expectations, Cultural Responsiveness and Family–School Partnerships
  • Cooperative Learning: Theoretical Foundations and Relevance Across Cultures
  • Section IV: How Do I Regulate My Studies, And Who Can Help Me Do It? Integration of Socialization Influences and the Development of Self-Regulated Learning Skills: A Social-Cognitive Perspective
  • Supporting Self-Regulation and Self-Determination in the Context of Music Education
  • Co-Regulation: A Model for Classroom Research in a Vygotskian Perspective
  • Motivating Engaged Participation and Generative Learning in Fully Online Course Contexts
  • Section V: Are My Peers And I More Alike, Or Different, In Our School Motivation And Learning? The Need for Positive Feedback: Sociocultural Consideration of Self-Evaluative Motives in Education
  • Evolutionary Psychology and the Classroom: Implications for Theory, Research, and Practice in Motivation, Learning, Achievement, and Instruction
  • About the Contributors.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia