• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Big Social Mobile: How Digital Initiatives Can Reshape the Enterprise and Drive Business Results » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Big Social Mobile: How Digital Initiatives Can Reshape the Enterprise and Drive Business Results

ISBN-13: 9781137410399 / Angielski / Twarda / 2015 / 240 str.

David F Giannetto
Big Social Mobile: How Digital Initiatives Can Reshape the Enterprise and Drive Business Results Giannetto, D. 9781137410399 PALGRAVE MACMILLAN - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Big Social Mobile: How Digital Initiatives Can Reshape the Enterprise and Drive Business Results

ISBN-13: 9781137410399 / Angielski / Twarda / 2015 / 240 str.

David F Giannetto
cena 100,60
(netto: 95,81 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 96,35
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Big Social Mobile shows that big data, along with social and mobile media, can improve enterprise performance significantly, but only when implemented in a holistic fashion. This book offers an integrative process that has helped a wide range of businesses enhance what has traditionally made them unique, resulting in transformative results.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Business & Economics > Marketing - Direct
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
PALGRAVE MACMILLAN
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137410399
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2014
Ilość stron:
240
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
24.3 x 16.8 x 2.1
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

"Big Social Mobile is a valuable guide for learning to think critically and holistically about how marketing, public relations, and social interactions can go well beyond their traditional roles. This is necessary reading for succeeding in today's ever-more integrated world." - Ken Wincko, SVP of Marketing, PR Newswire

"Big Social Mobile is a must-read for everyone from small business managers to corporate executives read it and learn how to use big data, social media, and mobile technology to become customer-centric and adopt predictive marketing or you will be left behind." - Omer Artun, CEO, AgilOne

"Big Social Mobile reveals Giannetto's unique and comprehensive view of how technology influences and enables behaviors. It's a view seldom contemplated by other authors and practitioners." - Scott McNulty, Founder, IOEngine and BIOPTid

"Big Social Mobile serves as an invaluable guide to a key aspect of any corporate strategy: engaging with, understanding, and responding to customers using modern tools." - Mark Russinovich, CTO, Microsoft Azure

"Big Mobile Social is a game-changing blueprint providing decision-makers with a well-thought-out guide to how to win in today's data-driven world. This book takes these topics beyond marketing and is for anyone in business who wants to remain competitive." - Byron Mignanelli, CEO, Global Strategic Management Institute

Introduction Part 1: Seeing and Thinking Big Picture Chapter 1: The Integrated Enterprise Chapter 2: Bottom Line, Mission-Critical Benefits Chapter 3: Obstacles to Integration Chapter 4: Understanding the New Social Consumer Part 2: Creating a Big Social Mobile Enterprise Chapter 5: Understanding Digital Relationships Chapter 6: Defining Customer and Consumer Interactions Chapter 7: Identifying Ideal Digital Behaviors Chapter 8: Analyzing Profitable Patterns and Segments Chapter 9: Aligning Digital Initiatives with the Enterprise Part 3: Capitalizing on the Connection Chapter 10: Capitalizing on the Mobile Movement Chapter 11: Demystifying Big Data Chapter 12: Technology Trends, Business Implications

David F. Giannetto helps organizations understand and utilize information to improve performance. He is Senior Vice-President of Professional Services and Marketing at Salient Management Company. Formerly CEO of The Telos Group and Practice Manager for J.H. Cohn, LLP, Giannetto has worked with clients such as FujiFilm, BlueCross BlueShield, American Express, JPMorgan, Coca Cola, Pepsi, Roche Pharmaceuticals, Scholastic books, and more. He is the author of The Performance Power Grid (Wiley, 2006), a writer for the Huffington Post and the AMA, and a former professor of organizational behavior in Rutgers University's Executive MBA program.

Learn more about becoming big, social, and mobile at: www.bigsocialmobile.com



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia