• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Big Food: Critical Perspectives on the Global Growth of the Food and Beverage Industry » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Big Food: Critical Perspectives on the Global Growth of the Food and Beverage Industry

ISBN-13: 9781138309685 / Angielski / Miękka / 2018 / 158 str.

Simon N. Williams; Marion Nestle
Big Food: Critical Perspectives on the Global Growth of the Food and Beverage Industry Simon N. Williams Marion Nestle 9781138309685 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Big Food: Critical Perspectives on the Global Growth of the Food and Beverage Industry

ISBN-13: 9781138309685 / Angielski / Miękka / 2018 / 158 str.

Simon N. Williams; Marion Nestle
cena 228,74
(netto: 217,85 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This collection provides critical insight into the global expansion of ‘Big Food’, including its incursion into lower income countries. It examines ‘Big Food’ marketing strategies, including the way in which they advertise to youths and the rural poor. This book was originally published as a special issue of Critical Public Health.

Kategorie:
Zdrowie
Kategorie BISAC:
Health & Fitness > Diet & Nutrition - General
Medical > Health Care Delivery
Medical > Zdrowie publiczne
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138309685
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
158
Waga:
0.28 kg
Wymiary:
24.61 x 17.4 x 0.91
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction – ‘Big Food’: taking a critical perspective on a global public health problem  1. The transitional dynamics of caloric ecosystems: changes in the food supply around the world  2. Big Food without big diets? Food regimes and Kenyan diets  3. Density of outdoor food and beverage advertising around schools in Ulaanbaatar (Mongolia) and Manila (The Philippines) and implications for policy  4. Snack food advertising in stores around public schools in Guatemala  5. The incursion of ‘Big Food’ in middle-income countries: a qualitative documentary case study analysis of the soft drinks industry in China and India  6. Comparison of food industry policies and commitments on marketing to children and product (re)formulation in Australia, New Zealand and Fiji  7. Encouraging big food to do the right thing for children’s health: a case study on using research to improve marketing of sugary cereals  8. Big Soda’s long shadow: news coverage of local proposals to tax sugar-sweetened beverages in Richmond, El Monte and Telluride  9. ‘Big Food’ and ‘gamified’ products: promotion, packaging, and the promise of fun  10. Food as pharma: marketing nutraceuticals to India’s rural poor

Simon N. Williams is a Research Assistant Professor in the Department for Medical Social Sciences, Feinberg School of Medicine, Northwestern University, Chicago, Illinois, USA. His research focuses on how public health policy can help to regulate the rapid growth in the consumption of unhealthy products, including soft drinks and tobacco.

Marion Nestle is Paulette Goddard Professor in the Department of Nutrition, Food Studies, and Public Health at New York University, New York City, USA, and the author of three prize-winning books: Food Politics: How the Food Industry Influences Nutrition and Health (2007); Safe Food: The Politics of Food Safety (2010); and What to Eat (2007).

Nestle, Marion Marion Nestle is Professor in the Department of Nu... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia