• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Big Data Analytics for Improved Accuracy, Efficiency, and Decision Making in Digital Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Big Data Analytics for Improved Accuracy, Efficiency, and Decision Making in Digital Marketing

ISBN-13: 9781799872320 / Angielski / Miękka / 2021 / 340 str.

Amandeep Singh
Big Data Analytics for Improved Accuracy, Efficiency, and Decision Making in Digital Marketing Amandeep Singh 9781799872320 Eurospan (JL) - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Big Data Analytics for Improved Accuracy, Efficiency, and Decision Making in Digital Marketing

ISBN-13: 9781799872320 / Angielski / Miękka / 2021 / 340 str.

Amandeep Singh
cena 944,75 zł
(netto: 899,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 935,09 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The availability of big data, low-cost commodity hardware, and new information management and analytic software have produced a unique moment in the history of data analysis. The convergence of these trends means that we have the capabilities required to analyze astonishing data sets quickly and cost-effectively for the first time in history. They represent a genuine leap forward and a clear opportunity to realize enormous gains in terms of efficiency, productivity, revenue, and profitability especially in digital marketing. Data plays a huge role in understanding valuable insights about target demographics and customer preferences. From every interaction with technology, regardless of whether it is active or passive, we are creating new data that can describe us. If analyzed correctly, these data points can explain a lot about our behavior, personalities, and life events. Companies can leverage these insights for product improvements, business strategy, and marketing campaigns to cater to the target customers.

Big Data Analytics for Improved Accuracy, Efficiency, and Decision Making in Digital Marketing aids understanding of big data in terms of digital marketing for meaningful analysis of information that can improve marketing efforts and strategies using the latest digital techniques. The chapters cover a wide array of essential marketing topics and techniques, including search engine marketing, consumer behavior, social media marketing, online advertising, and how they interact with big data. This book is essential for professionals and researchers working in the field of analytics, data, and digital marketing, along with marketers, advertisers, brand managers, social media specialists, managers, sales professionals, practitioners, researchers, academicians, and students looking for the latest information on how big data is being used in digital marketing strategies.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Computers > Data Science - Data Analytics
Wydawca:
Eurospan (JL)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781799872320
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
340
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
25.4 x 17.78 x 1.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia