ISBN-13: 5907763600384 / Polski / pudełko / 2014 / 25 str.
Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci:- zagrożonych dysleksją i dyslektycznych- z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego- z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą- także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowegoZadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania.I. Analiza i synteza wzrokowaDzieci mają za zadanie ułożyć klocki według podanego wzoru w książeczce, analizując wzór od lewej do prawej strony, linijka w linijkę.Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej.Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, uczą logicznego myślenia, naśladowania i tworzenia sekwencji, przygotowują do nauki czytania i pisania.Zabawy można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.16 kwadratowych dwustronnych elementów tekturowych- 2 prostokątne elementy dwustronne tekturowe- 4 nieregularne elementy dwustronne tekturowe- zbindowana książeczka, 61 stron laminowanych ze wzorami- instrukcja ćwiczeń- woreczek na elementy- pudełko tekturowe
Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci:- zagrożonych dysleksją i dyslektycznych- z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego- z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą- także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowegoZadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania.I. Analiza i synteza wzrokowaDzieci mają za zadanie ułożyć klocki według podanego wzoru w książeczce, analizując wzór od lewej do prawej strony, linijka w linijkę.Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej.Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, uczą logicznego myślenia, naśladowania i tworzenia sekwencji, przygotowują do nauki czytania i pisania.Zabawy można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.16 kwadratowych dwustronnych elementów tekturowych- 2 prostokątne elementy dwustronne tekturowe- 4 nieregularne elementy dwustronne tekturowe- zbindowana książeczka, 61 stron laminowanych ze wzorami- instrukcja ćwiczeń- woreczek na elementy- pudełko tekturowe