• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Beziehungs- und Empfehlungsmanagement 2.0 : Festigung der Customer Intimacy mittels Social Networks » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Beziehungs- und Empfehlungsmanagement 2.0 : Festigung der Customer Intimacy mittels Social Networks

ISBN-13: 9783639888133 / Niemiecki / Miękka / 2017 / 172 str.

Robert Koch
Beziehungs- und Empfehlungsmanagement 2.0 : Festigung der Customer Intimacy mittels Social Networks Koch, Robert 9783639888133 AV Akademikerverlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Beziehungs- und Empfehlungsmanagement 2.0 : Festigung der Customer Intimacy mittels Social Networks

ISBN-13: 9783639888133 / Niemiecki / Miękka / 2017 / 172 str.

Robert Koch
cena 290,98
(netto: 277,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 290,98
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

"Beziehungs- und Emfpehlungsmanagement 2.0 - Festigung der Customer Intimacy mittels Social Networks" zeigt auf, wie Social Media den Umgang mit Kunden und Partnern verändern und wie notwendig es ist, sich als Unternehmen in den Social Media zu engagieren. In den 8 Schritten des Changemanagements nach Kotter wird die Vorgehensweise der Veränderung im Unternehmen beschrieben. Dieses Werk ist daher sowohl als Unterstützung im Changemanagement als auch hinsichtlich des Einsatzes von Social Media gedacht.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
AV Akademikerverlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783639888133
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
172
Wymiary:
15x22x1
Oprawa:
Miękka

Koch, RobertRobert Koch, MSc:Banking, Social Media, Industrie 4.0 und die Arbeitswelt der Zukunft - das sind meine fachlichen Interessensfelder, über die ich auch in meinem Blog berichte (http://bit.ly/Blog-BSM).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia