Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Beyond the Information Given: Studies in the Psychology of Knowing » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2868338]
•
Literatura piękna
[1816515]
więcej...
•
Turystyka
[73209]
•
Informatyka
[151990]
•
Komiksy
[35814]
•
Encyklopedie
[22537]
•
Dziecięca
[615035]
•
Hobby
[148372]
•
AudioBooki
[2023]
•
Literatura faktu
[228922]
•
Muzyka CD
[459]
•
Słowniki
[2914]
•
Inne
[438316]
•
Kalendarze
[829]
•
Podręczniki
[164805]
•
Poradniki
[487741]
•
Religia
[507626]
•
Czasopisma
[432]
•
Sport
[60551]
•
Sztuka
[239147]
•
CD, DVD, Video
[3775]
•
Technologie
[210694]
•
Zdrowie
[102913]
•
Książkowe Klimaty
[120]
•
Zabawki
[3066]
•
Puzzle, gry
[3568]
•
Literatura w języku ukraińskim
[274]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10168]
Kategorie szczegółowe BISAC
Beyond the Information Given: Studies in the Psychology of Knowing
ISBN-13
: 9780393093636 / Angielski / Miękka / 1973 / 528 str.
Jerome Buner
;
Jerome S. Bruner
;
Jeremy M. Anglin
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Beyond the Information Given: Studies in the Psychology of Knowing
ISBN-13
: 9780393093636 / Angielski / Miękka / 1973 / 528 str.
Jerome Buner
;
Jerome S. Bruner
;
Jeremy M. Anglin
cena
187,69
zł
(netto: 178,75 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 187,20 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Kategorie:
Nauka
,
Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology
>
Cognitive Psychology & Cognition
Science
>
Cognitive Science
Wydawca:
W. W. Norton & Company
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780393093636
Rok wydania:
1973
Ilość stron:
528
Waga:
0.76 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 3.0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Bruner, Jerome S.
Jerome Bruner has written many seminal works on ed...
więcej >
Udostępnij
Czytaj nas na: