• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Beyond Strategy: The Impact of Next Generation Companies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Beyond Strategy: The Impact of Next Generation Companies

ISBN-13: 9780415537131 / Angielski / Miękka / 2014 / 174 str.

Michael Moesgaard Andersen; Flemming Poulfelt
Beyond Strategy: The Impact of Next Generation Companies Moesgaard Andersen, Michael 9780415537131 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Beyond Strategy: The Impact of Next Generation Companies

ISBN-13: 9780415537131 / Angielski / Miękka / 2014 / 174 str.

Michael Moesgaard Andersen; Flemming Poulfelt
cena 253,60
(netto: 241,52 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Why is it that some companies turn out to be more successful when doing the opposite of what is prescribed in many most of the current books on management and strategy? Interestingly, many of the companies depicted as very successful companies in the standard literature end up not faring well over time - probably because they somehow end up in a dangerous autopilot mode. What this suggests is that the conventional literature cookbook isn't telling us the whole story. Even if companies have temporarily developed from an ugly duckling to a white swan, the popular recipes for success may be clipping such companies' wings. Conversely, companies adhering to disruptive business models are seen to be more agile and to possess a higher degree of actionability. Such next generation companies are labeled black swans. They thrive because they are bold and embrace the great unknowns of tomorrow with open minds and eyes. At the same time, they are able to take advantage of incumbents' fears, risk-aversion and blindness to what's coming.Beyond Strategy delves into the inner workings of such black swans as Apple, Aravind, Emirates, Huawei, Natura, Ryanair and Tata and addresses the rise and fall of Nokia.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Consulting
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415537131
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
174
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
24.13 x 17.27 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Foreword  Introduction – Can You Predict the Unexpected?  PART I: From the Conventional to the New Emerging Paradigm  1. Disrupter’s Paradise  2. The Conventional Paradigm  3. How a New Paradigm is Emerging  4. Towards a New Paradigm?  PART II: On the Inner Workings of Black Swans  5. Apple, the Black Swan  6. Aravind – The McDonaldization of Eye Care  7. Emirates Airlines – Globalization from the Desert  8. Huawei – Countryside Surrounding Cities  9. Natura – Globalizing Beauty!  10. Nokia – From Ugly Duckling to White Swan to...?  11. Ryanair – A True Disrupter  12. Tata Motors – Reverse Imperialism  PART III: Beyond Strategy and Metrics  13. Going Beyond Strategy  Appendix 1 – Metrics and Diagnostics  Appendix 2 – Company of the Future Metric

Poulfelt, Flemming Flemming Poulfelt, is Professor of Management at t... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia