• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Beyond Shopper Marketing: Faster Moving Consumer Goods from Sales, Marketing and Supply Chain Zynergy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Beyond Shopper Marketing: Faster Moving Consumer Goods from Sales, Marketing and Supply Chain Zynergy

ISBN-13: 9781494241896 / Angielski / Miękka / 2016 / 110 str.

MR Colin F. Harper
Beyond Shopper Marketing: Faster Moving Consumer Goods from Sales, Marketing and Supply Chain Zynergy MR Colin F. Harper 9781494241896 Createspace Independent Publishing Platform - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Beyond Shopper Marketing: Faster Moving Consumer Goods from Sales, Marketing and Supply Chain Zynergy

ISBN-13: 9781494241896 / Angielski / Miękka / 2016 / 110 str.

MR Colin F. Harper
cena 39,61
(netto: 37,72 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 39,82
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

After years of simply advertising to consumers, research showed the existence of an entirely new type of "super consumer." These very important people could be targeted by entirely different media. It appeared they actually took the purchase decisions for many more people based on very different motivations. The researchers called these very important consumers "shoppers." Reaching and influencing them became known as shopper marketing. Some time later, further research showed these shoppers were seriously hampered by retailer supply chain delivering only average space and demand management across the country. Like minded shoppers clustered together, and the stores they shopped in needed more space, and speedier replenishment for local tastes and preferences. Store staff across the country struggled to keep these spaces filled, and shoppers happy. Typical targeted Marketing investment actually made this position worse, increasing demand leading to increased local out of stock and unhappy shoppers. Beyond Shopper Marketing builds a playbook for a vital 3-way team between, sales, marketing and supply chain. Brands and retailers needing profitable growth have to understand the importance of moving forward on these three fronts together in zynergy. Critically this must cross the traditional boundary between sales and marketing. Budgets that often work quite independently (and often at cross-purposes) can easily be many times more effective simply by being placed in the context of a single new objective. You don't need more money you just need the budget you currently spend to work together better. "In life, as in football, you won't go far unless you know where the goalposts are" - Arnold Glasgow


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Createspace Independent Publishing Platform
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781494241896
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
110
Waga:
0.16 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.58
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia