• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Beschwerdemanagement in Franchisesystemen. » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Beschwerdemanagement in Franchisesystemen.

ISBN-13: 9783898218320 / Niemiecki / Miękka / 2007 / 172 str.

Carsten Rennhak;Ines Stiefbold;Carsten Rennhak
Beschwerdemanagement in Franchisesystemen. Carsten Rennhak, Ines Stiefbold, Carsten Rennhak 9783898218320 Ibidem Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Beschwerdemanagement in Franchisesystemen.

ISBN-13: 9783898218320 / Niemiecki / Miękka / 2007 / 172 str.

Carsten Rennhak;Ines Stiefbold;Carsten Rennhak
cena 126,01
(netto: 120,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 125,62
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Kundenbindung und Relationship Management haben sich in den letzten Jahren zu zentralen Themenbereichen im Marketing entwickelt. Von überragender Bedeutung ist dabei das Beschwerdemanagement: Unternehmen müssen hier systematisch und zeitnah gezielte Maßnahmen ergreifen, um Kundenzufriedenheit wieder herzustellen und gefährdete Kundenbeziehungen zu stabilisieren. Proaktives Beschwerdemanagement liefert zudem entscheidende Hinweise darauf, welche Schwachstellen die Kunden bei Produkten und Service wahrnehmen.Das vorliegende Buch fokussiert speziell auf die besonderen Erfordernisse eines professionellen Beschwerdemanagements in Franchisesystemen, bereitet dabei die wissenschaftlichen Grundlagen problemorientiert auf und beleuchtet kritisch den aktuellen Diskussionsstand zum Thema Beschwerdemanagement. Kern ist eine umfassende empirische Studie, die die spezifischen Herausforderungen und Besonderheiten des Beschwerdemanagements in Franchisesystemen identifiziert und geeignete Lösungsansätze für die erfolgreiche Umsetzung in der Praxis herausarbeitet.Das Buch richtet sich an Studierende, die sich mit dem Themenkomplex Beschwerdemanagement oder Herausforderungen bei der Führung von Franchisenetzwerken auseinandersetzen und sich zeitnah einen Überblick über aktuelle Erkenntnisse aus Wissenschaft und Praxis sowie mögliche Lösungsansätze verschaffen wollen. Marketingfachleute, die Beschwerdemanagementsysteme konzipieren, gestalten oder optimieren wollen, erhalten ebenso wertvolle Hinweise wie Manager in Franchisesystemen, die zur Optimierung von Kundenzufriedenheit und Kundenbindung ein State-of-the-art-Beschwerdemanagementsystem implementieren wollen.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Accounting - Managerial
Wydawca:
Ibidem Press
Seria wydawnicza:
Reutlinger Schriften Zu Marketing & Management
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783898218320
Rok wydania:
2007
Dostępne języki:
Niemiecki
Ilość stron:
172
Waga:
0.21 kg
Wymiary:
21.021.0 x 14.821.0 x 14.8 x 0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Prof. Dr. Carsten Rennhak betreut die Arbeitspakete des Forschungsprojekts "Energy for future Mobility" an der ESB Business School in Reutlingen und ist dort Professor für Marketing.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia