• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Benchmarks in Hospitality and Tourism » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Benchmarks in Hospitality and Tourism

ISBN-13: 9780789019158 / Angielski / Miękka / 2002 / 172 str.

Sungsoo Pyo
Benchmarks in Hospitality and Tourism Sungsoo Pyo 9780789019158 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Benchmarks in Hospitality and Tourism

ISBN-13: 9780789019158 / Angielski / Miękka / 2002 / 172 str.

Sungsoo Pyo
cena 300,52
(netto: 286,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 287,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

How much money is your business wasting? How good is the service you deliver?

This pioneering book will familiarize you with benchmarking techniques that can be used to gauge and improve the performance of hospitality and tourism businesses anywhere With compelling case studies drawn from hotel management, environmental systems, and destination practices, it examines important aspects of benchmarking, including satisfaction barometers, indicator development, and finding/networking with benchmarking partners.

After an overview of benchmarking concepts and processes, this essential book explores:

  • benchmarking's strengths and weaknesses
  • ways to apply benchmarking to tourist facilities and destinations
  • the role of customer satisfaction and loyalty in benchmarking--and a way to efficiently measure it
  • a procedure for identifying benchmarking partners
  • the Tyrolean Tourism Barometer--its value, its usefulness, and ways to improve it
  • the changing functions of hotel front office operations and procedures and benchmarks that can help empower front office employees
  • benchmarks in quality management
  • benchmarks in accreditation for hospitality and tourism businesses
  • a case study of environmental management systems for Caribbean resorts and hotels--how they have saved money on water, electricity, diesel fuel, and liquefied petroleum gas while improving environmental performance

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789019158
Rok wydania:
2002
Ilość stron:
172
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
21.08 x 15.24 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction Benchmarking the Benchmarks Articles An Overview of Benchmarking Literature: Its Strengths and Weaknesses Guest Satisfaction Barometer and Benchmarking: Experiences from Austria A Heuristic Model for Benchmarking SME Hotel and Restaurant Business on the Internet Development Opportunities for a Tourism Benchmarking Tool—The Case of the Tyrol Benchmarking Best Practice in Hotel Front Office: The Western European Experience Managing Quality in Hotel Excelsior Serviced Accommodation, Environmental Performance and Benchmarks Environmental Management Systems for Caribbean Hotels and Resorts: A Case Study of Five Properties in Jamaica Index Reference Notes Included

Sungsoo Pyo



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia