• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Behavioral Theory of the Firm » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Behavioral Theory of the Firm

ISBN-13: 9780631174516 / Angielski / Miękka / 1992 / 272 str.

James G. (Stanford University) March
Behavioral Theory of the Firm James G. (Stanford University) March 9780631174516 John Wiley and Sons Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Behavioral Theory of the Firm

ISBN-13: 9780631174516 / Angielski / Miękka / 1992 / 272 str.

James G. (Stanford University) March
cena 173,50
(netto: 165,24 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 172,79
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Behavioural Theory of the Firm has become a classic work in organizational theory, and is one of the most significant contributions to improving the theory of the firm. This second edition includes new material which puts the original text in a contemporary context.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Social Science > Antropologia
Psychology > Industrial & Organizational Psychology
Wydawca:
John Wiley and Sons Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780631174516
Rok wydania:
1992
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
272
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
23.37 x 15.24 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

List of Tables and Figures.

Acknowledgements.

Preface to Second Edition.

1. Introduction.

2. Antecedents of the Behavioral Theory of the Firm.

3. Organizational Goals.

4. Organizational Expectations.

5. Organizational Choice.

6. A Specific Price and Output Model.

7. A Summary of Basic Concepts in the Behavioral Theory of the Firm.

8. Some Implications.

9. An Epilogue.

Index.

Richard Cyert is President of the Carnegie Bosch Institute at the Carnegie Mellon University. He is also author/co–author of numerous books and has published over 100 articles in economics, management and behavioral sciences.

James March is Fred H Merrill Professor of Management, and Professor of Political Science and Sociology at Stanford University. He has jointly written many books and has written numerous articles on the subject of behavioral science.

A Behavioral Theory of the Firm has become a classic work in organizational theory, looking inside the firm to develop new theoretical ideas abnout economic behavior.  The second edition reaffirms the seminal arguments and insights of the first and puts the original text in its contemporary context.

Rejecting the portrayal of the firm found in classical economic theory, the authors focus on the actual behavior of business firms.  Their ideas, which have influenced students of organizations throughout the social sciences, capture the fundamentals of organizational decision making, offering important perspectives not only on economic organizations but also on governmental agencies and educational institutions.

For students and specialists the second edition of this pathbreaking book offers the original theory along with an examination of work that has taken place since the book was originally published.  It provides a new statement of some of the more significant modern ideas for understanding the firm as an organization.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia