• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Beginning Android Tablet Programming: Starting with Android Honeycomb for Tablets » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Beginning Android Tablet Programming: Starting with Android Honeycomb for Tablets

ISBN-13: 9781430237839 / Angielski / Miękka / 2011 / 292 str.

Robbie Matthews
Beginning Android Tablet Programming: Starting with Android Honeycomb for Tablets Matthews, Robbie 9781430237839  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Beginning Android Tablet Programming: Starting with Android Honeycomb for Tablets

ISBN-13: 9781430237839 / Angielski / Miękka / 2011 / 292 str.

Robbie Matthews
cena 142,00 zł
(netto: 135,24 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 135,68 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Beginning Android Tablet Programming starts off by showing how to get your system ready for Android tablet programming. You won't need any previous Android experience, because you'll learn all about the basic structure of an Android program and how the Android operating system works--and then you'll learn how to write your first Android tablet application from scratch Beginning Android Tablet Programming then equips you to build a set of interesting and fully-working Android tablet applications. These projects will give you the inspiration and insights to build your own Android programs in the future. You'll be introduced to 2D programming, and you'll see what you can do with a touch screen interface and the Honeycomb SDK. Of course, 3D programming is even more alluring for many programmers. If that includes you, you'll learn about how Honeycomb has changed the game for Android graphics programming, and get your first taste of 3D programming on an Android tablet. Lights, camera, action You'll learn along the way how Android Honeycomb gives you access, through your programming, to all those interesting sensors that tablet computers are equipped with today--beyond the touch screen itself. You'll learn, for example, how you to use a tablet GPS sensor to locate your car You'll also discover how you can access files on your tablet--or on the web--through programming, and then build on that insight to create your own file browser application. This Android project contains many useful coding techniques appropriate for many situations you might encounter in your future programming Android tablet applications; you'll be glad to have them under your belt. So do you want to write programs that can receive and send reminder messages via SMS? Do you want to write your first 2D or 3D game on Android? Perhaps you'd like to write an application that sorts out all your contacts for you Beginning Android Tablet Programming introduces you to Android tablet programming, and shows how you can program your Android tablet from scratch to do what you want

Kategorie:
Informatyka, Internet
Kategorie BISAC:
Computers > Programming - Open Source
Computers > Languages - Java
Computers > Data Science - General
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781430237839
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
292
Waga:
0.53 kg
Wymiary:
23.5 x 19.1
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

  1. Getting Started
  2. How Android Works
  3. What You Can Do with an Android Tablet
  4. Beyond Java: Programming in Python and Friends
  5. Project 1: Media Player
  6. Explorer:An Android File Explorer
  7. Contact Manager:and other potentially useful applications
  8. Dude, Where's My Car?:Adventures in GPS
  9. Let the games begin!: Some 2d and 3d graphical game techniques
  10. Remind Me:Playing with Alarms and SMS
  11. Everything Else: Advanced Techniques and other stuff

A bio is not available for this author.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia