• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Beeinflussung der Kundenbewertung über die subjektive Qualitätsdimension Image im Dienstleistungsbereich » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Beeinflussung der Kundenbewertung über die subjektive Qualitätsdimension Image im Dienstleistungsbereich

ISBN-13: 9783838634876 / Niemiecki / Miękka / 2001 / 112 str.

Frank Lorenz
Beeinflussung der Kundenbewertung über die subjektive Qualitätsdimension Image im Dienstleistungsbereich Lorenz, Frank 9783838634876 Diplom.de - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Beeinflussung der Kundenbewertung über die subjektive Qualitätsdimension Image im Dienstleistungsbereich

ISBN-13: 9783838634876 / Niemiecki / Miękka / 2001 / 112 str.

Frank Lorenz
cena 385,67
(netto: 367,30 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 387,80
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Diplomarbeit aus dem Jahr 1997 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1, Fachhochschule Frankfurt am Main (Wirtschaft), Sprache: Deutsch, Abstract: Inhaltsangabe: Inhaltsverzeichnis: Inhaltsverzeichnis: Abkurzungsverzeichnis Abbildungsverzeichnis Danksagung 1.Problemstellung 2.Dienstleistungen 2.1Definition 2.2Besonderheiten von Dienstleistungen 2.2.1Immaterialitat bzw. Intagibilitat 2.2.2Bereitstellung von Leistungspotentialen 2.2.3Integration des externen Faktors 2.2.4Kontraktguter 2.3Kaufrisiko und Informationsbedarf von Dienstleistungskunden 2.4Involvement 2.5Determinanten des Kaufverhaltens 2.5.1Potentialorientierte Merkmale 2.5.2Erfahrungen und Markentreue des Konsumenten 3.Qualitat 3.1Definition des Qualitatsbegriffs 3.2Probleme der Qualitatsbeurteilung im Dienstleistungsbereich 3.3Problem der Standardisierbarkeit 3.4Modelle zur Erklarung der Dienstleistungsqualitat 3.4.1Gronroos 3.4.2Parasuraman/Zeithaml/Berry 4.Bestimmung der Qualitat im Dienstleistungsbereich 4.1Operationalisierung der Dienstleistungsqualitat 4.1.1Einstellungsorientiertes Qualitatskonstrukt 4.1.2.Zufriedenheitsorientiertes Qualitatskonstrukt 4.1.3.Kompetenzorientiertes Qualitatskonstrukt 4.2Entstehung des Qualitatsurteils beim Kunden 4.2.1Erwartungen 4.2.2Wahrnehmungen 4.3Methoden zur Messung von Dienstleistungsqualitat 4.3.1Multiattributverfahren 4.3.2Ereignisorientierte Verfahren 4.3.3Vergleich der Methoden 5.Image 5.1Definition 5.2Bedeutung der Images 5.3Voraussetzungen zur Imagebildung 5.3.1Markenbildung 5.3.2Positionierung 5.3.3Bekanntheitsgrad 5.4Moglichkeiten der Einflussnahme auf das Image 5.4.1Preispolitik 5.4.2Kommunikationspolitik 5.4.2.1Werbung 5.4.2.2Offentlichkeitsarbeit 5.4.2.3Corporate Identity 5.4.2.4Sponsoring 5.4.3Qualitatskennzeichnungen 5.4.4Mund-zu-Mund-Kommunikation 5.4.5Beschwerdemanagement 5.5Imagemessung 5.5.1Eindimensionale Einstellungsmessung 5.5.2Mehrdimensionale Messmethoden 5.5.3Nonverbale Imagemessun"

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Diplom.de
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783838634876
Rok wydania:
2001
Ilość stron:
112
Waga:
0.15 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.69
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia