• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Becoming a Successful Graphic Designer » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Becoming a Successful Graphic Designer

ISBN-13: 9781472591197 / Angielski / Miękka / 2016 / 192 str.

UK) Leonard Neil (University of the West of England
Becoming a Successful Graphic Designer Neil (University of the West of England, UK) Leonard 9781472591197 Bloomsbury Publishing PLC - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Becoming a Successful Graphic Designer

ISBN-13: 9781472591197 / Angielski / Miękka / 2016 / 192 str.

UK) Leonard Neil (University of the West of England
cena 136,25
(netto: 129,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 135,14
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

As students prepare to enter the world of work, there are many decisions that they need to make about what type of career they want: Freelancing? Working in a design agency? Setting up their own business? They also need the practical advice about how to work with clients, how to organize themselves, billing, etc. Through interviews with people at all levels of design, the author provides down to earth and straight forward information that is relevant to today's students looking to start a career in design.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Design > Graphic Arts - General
Wydawca:
Bloomsbury Publishing PLC
Seria wydawnicza:
Creative Careers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781472591197
Rok wydania:
2016
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
192
Waga:
0.74 kg
Wymiary:
27.027.0 x 21.0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Introduction Chapter 1: Career opportunities Too many choices?/ The transition from education to work/ Interview: Holly Karlsson, Shillington College/ Work, work-experience, internship or go solo?/ The 'traditional' design agency Publishing/ Branding/ Advertising and marketing/ The digital world/ Working for agencies as a freelancer/ Interview: Jessica Hische/ Working directly with clients Interview: Jamie Sergeant, This is Crowd Chapter 2: Getting out there and getting noticed Standing out from the crowd/ Self-promotion/ Your portfolio/ Web presence/ Social media and promotion/ Interview skills/ Networking/ Curriculum Vitae/ The right opportunities Interview: Cameron Sandage Chapter 3: The workplace The Studio/ Interview: Caroline Aufort and Elodie Mandray, Acmé Paris/ Interview: Dalton Maag Roles within the design studio/ Interview: Joshua Ogden/ Design roles explained Service providers/ Non-design roles/ Managing a design business Chapter 4: The work of a designer The job cycle/ From brief to outcome: an overview/ Finding the right clients/ Pitching your services The Brief/ Working with the client / Pitching your ideas/ Interview: Jessica Walsh Chapter 5: The essential skills The necessary attributes/ Developing your knowledge/ Drawing and sketchbooks Design for print/ Interview: Janine Vangool, UPPERCASE/ Design for screen Motion and time-based work/ Photography Chapter 6: Forging your own path Starting your own agency/ Interview: Anne Brassier/ Working as a freelancer Interview: Lotta Nieman/ Co-working and collectives Interview: Rena Tom and Bryan Boyer, The Makeshift Society Exercises and Templates Conclusion Index Acknowledgements & Credits



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia