• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Becoming a School Consultant: Lessons Learned » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Becoming a School Consultant: Lessons Learned

ISBN-13: 9780415883443 / Angielski / Miękka / 2012 / 242 str.

Sylvia Rosenfield
Becoming a School Consultant: Lessons Learned Rosenfield, Sylvia 9780415883443 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Becoming a School Consultant: Lessons Learned

ISBN-13: 9780415883443 / Angielski / Miękka / 2012 / 242 str.

Sylvia Rosenfield
cena 228,74 zł
(netto: 217,85 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Most consultation courses in school psychology focus heavily on theoretical models of consultation and associated intervention procedures. Little time is devoted to developing communication and process skills. Yet these process skills are key to properly identifying student problems and selecting appropriate interventions. Without skillfully conducted consultations, implementation and evaluation of an intervention can be minimal. This book is designed to help students develop the process skills needed to become effective school consultants in consultee-centered consultation, with special emphasis on the instructional consultation model. The authors address specific skills and issues faced by novice consultants and documents how they worked through particular issues that are likely to occur in school consultation practice.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Administration - School Superintendents & Principals
Education > Counseling - General
Education > Special Education - Gifted
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415883443
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
242
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Preface  Reviewer Acknowledgements  Dedication  Introduction: Becoming a School Consultant Sylvia Rosenfield  I. Supporting the Novice Consultant  1. Educating a Reflective School Consultant: Multi-Faceted Techniques Katie Sutton Burkhouse  2. Supervision of School-Based Consultation Training: Addressing the Concerns of Novice Consultants Daniel Newman  II. Starting at the Beginning  3. The Importance of Collaborative Communication Emily Gustafson  4. What Do You Do When There are Multiple Concerns: Using Problem Identification to Clarify and Prioritize a Teacher’s Concern Katie Lynch  5. Making the Case for Consultee-Centered Consultation: A Novice Consultant’s perception of Culture and Relationships Erica Sherry  6. Relationship Building and Objectivity Loss: The importance of the Process in Consultation Cyril Pickering  III. Consulting in the Elementary Grades  7. Making the Instructional Match Salient for the Teacher Courtenay Barrett  8. Improving an English Language Learner Client’s Comprehension through Consultee-Centered Consultation Laura Schussler  IV. Consulting on a Class-wide Concern  9. Who Owns the Classroom Homework Problem? Jill Berger  10. A Teacher’s Concern for One Student Reveals a Classroom-Wide Bullying Concern Megan Vaganek  V. Consulting with Special Education Teachers  11. Case Metamorphosis through Consultation Elise Pas  12. Leaving No Teacher Behind: Widening the View and Changing the Perspective Elizabeth Tsakiris  Glossary  Index

Sylvia Rosenfield (Ph.D. U. of Wisconsin) is Professor Emerita of the Counseling and Personnel Services Department at the University of Maryland. She is a Fellow of APA and AERA and a past president of APA Division 16 (School Psychology). Her awards include the National Association of School Psychologists Legends Award and the American Psychological Association’s Distinguished Contributions to Education and Training Award. Her research has focused on training and practice in indirect services, particularly consultee-centered and instructional consultation. She has multiple publications and presentations on consultation and other topics as well as three previous books.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia