• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Becoming a Public Benefit Corporation: Express Your Values, Energize Stakeholders, Make the World a Better Place » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Becoming a Public Benefit Corporation: Express Your Values, Energize Stakeholders, Make the World a Better Place

ISBN-13: 9781503632806 / Angielski

Michael B. Dorff
Becoming a Public Benefit Corporation: Express Your Values, Energize Stakeholders, Make the World a Better Place Michael B. Dorff 9781503632806 Stanford Business Books - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Becoming a Public Benefit Corporation: Express Your Values, Energize Stakeholders, Make the World a Better Place

ISBN-13: 9781503632806 / Angielski

Michael B. Dorff
cena 112,14 zł
(netto: 106,80 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 106,17 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

There are now over 10,000 benefit corporations and public benefit corporations in the United States, including at least fifteen public companies. This is the authoritative guide for leaders, advisors, and board members. Entrepreneurs and leaders often have an inspiring vision for how their business can not only make money for shareholders, but also benefit society. In recent years a new legal structure has emerged, the "Benefit Corporation" or "Public Benefit Corporation," which helps organizations make this ethical vision a legally authorized and protected reality. Companies like Patagonia, Kickstarter, Warby Parker, Danone North America, Allbirds, and King Arthur Baking have become benefit corporations to help advance both their business and their broader mission. Rather than narrowly maximizing profits, they consider their businesses' impacts on employees, customers, suppliers, the environment and others. The goal of benefit corporations like these is to foster a new, more humane, and sustainable capitalism by pursuing both profits and mission. Benefit corporation status helps protect the company mission even when leadership changes—and in the face of pressure from investors, shareholders, bankers and lenders. Becoming a Public Benefit Corporation explains this exciting new type of corporation, when it makes sense, and how becoming a benefit corporation can help leaders and organizations balance the tradeoffs between profits and mission. Law professor and corporate governance expert Michael B. Dorff also covers the weaknesses of benefit corporations, arguing that the enforcement mechanisms around benefit corporations are currently too weak to prevent "purpose washing." With examples from top companies, the book shows mission-driven leaders, board members, and advisors how to use the benefit corporation structure to make the world a better place.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Business Law
Wydawca:
Stanford Business Books
Seria wydawnicza:
Stanford Social Innovation Review Books
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781503632806


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia