• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Becoming a Metacognitive Teacher: A Guide for Early and Preservice Teachers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Becoming a Metacognitive Teacher: A Guide for Early and Preservice Teachers

ISBN-13: 9780807764077 / Angielski / Twarda / 2020 / 432 str.

Roya Q. Scales; Thomas Devere Wolsey; Seth A. Parsons
Becoming a Metacognitive Teacher: A Guide for Early and Preservice Teachers Roya Q. Scales Thomas Devere Wolsey Seth A. Parsons 9780807764077 Teachers College Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Becoming a Metacognitive Teacher: A Guide for Early and Preservice Teachers

ISBN-13: 9780807764077 / Angielski / Twarda / 2020 / 432 str.

Roya Q. Scales; Thomas Devere Wolsey; Seth A. Parsons
cena 399,16
(netto: 380,15 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 381,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - General
Education > Schools - Levels - Higher
Education > Teacher Training & Certification
Wydawca:
Teachers College Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807764077
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
432
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
23.11 x 15.24 x 1.52
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik

  • Contents (Tentative)
  • Foreword Gerald G. Duffy
  • Preface
  • Acknowledgments
  • 1. Evidence-Based and Metacognitive Teaching: A Brief Overview
  • Considering Your Plans for Teaching
  • Reflecting on Teaching
  • Thinking about Metacognition
  • How to Make the Most of This Book
  • Contemplate This Vision of Teaching
  • Further Readings and Resources
  • 2. Metacognitive Practice from Student Teaching to Novice Teaching: Fitting the Pieces Together
  • Anticipating the Chapter Topics
  • Your Transitioning Role
  • Metacognition and Metacognitive Teaching
  • Teacher Knowledge and Metacognitive Teaching
  • What Are the Characteristics of Metacognitive Teachers?
  • The Effectiveness of Metacognitive Teaching
  • Reflecting on This Chapter
  • Further Readings and Resources
  • 3. Focusing on Coursework for Professional Background Knowledge
  • Anticipating the Chapter Topics
  • Signature Aspects of Teacher Preparation Programs
  • Choosing your Teacher Preparation Program–What Stands Out?
  • Navigating the Activity of Teaching
  • Metacognitive Teaching as Knowledgeable Navigation
  • The Metacognitive Teaching Cycle
  • Reflecting on This Chapter
  • Further Readings and Resources
  • 4. The Complexity of Becoming a Teacher in University, School, and Classroom Contexts
  • Anticipating the Chapter Topics
  • Experiencing Differing Contexts—An Example
  • Plotting a Course in a Complex Context
  • Reflecting on This Chapter
  • Further Readings and Resources
  • 5. Connecting Coursework to Instruction
  • Anticipating the Chapter Topics
  • Pre-requisites for Adaptations
  • How Can You Learn About Teaching from Lesson Planning?
  • How Can You Learn About Teaching While Teaching (In-the-Moment)?
  • How Can You Learn About Teaching After Teaching, as You Reflect on What You Taught?
  • Reflecting on This Chapter
  • Further Readings and Resources
  • 6. Negotiating Classroom Complexity
  • Anticipating the Chapter Topics
  • The Teaching Journey
  • The Arc of a Teaching Career–DeVere's Experiences
  • Teaching: An Ill-Structured Domain
  • Fitting the Pieces of the Teaching Puzzle Together
  • Reflecting on This Chapter
  • Further Readings and Resources
  • 7. Your Teaching Journey
  • Anticipating the Chapter Topics
  • Growing in Teaching Over Time
  • Building on the Foundation
  • Achieving Balance
  • The Best Job in the World
  • Reflecting on This Chapter
  • Further Readings and Resources
  • Appendix: Supplementary Materials for Course Instructors, Mentor Teachers, Instructional Coaches, and Administrators
  • Glossary
  • References
  • Index
  • About the Authors



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia