• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Becoming a Data-Driven Organisation: Unlock the Value of Data » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Becoming a Data-Driven Organisation: Unlock the Value of Data

ISBN-13: 9783662603031 / Angielski / Miękka / 2019 / 137 str.

Martin Treder
Becoming a Data-Driven Organisation: Unlock the Value of Data Treder, Martin 9783662603031 Springer Vieweg - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Becoming a Data-Driven Organisation: Unlock the Value of Data

ISBN-13: 9783662603031 / Angielski / Miękka / 2019 / 137 str.

Martin Treder
cena 242,07 zł
(netto: 230,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,29 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Informatyka, Bazy danych
Kategorie BISAC:
Technology & Engineering > Data Transmission Systems - General
Computers > Data Science - Data Modeling & Design
Business & Economics > Information Management
Wydawca:
Springer Vieweg
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783662603031
Rok wydania:
2019
Wydanie:
2019
Ilość stron:
137
Waga:
0.14 kg
Wymiary:
19.96 x 13.0 x 0.84
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Martin Treder is a seasoned Data Executive with 25 years of experience in international corporations. During the past decade, Martin established and led Data Management organisations at DHL Express, TNT Express and FedEx Express International. He covered data areas as diverse as Data Governance, Masterdata Management, Data Modelling, Data Quality, Data Science and Data Analytics.
While being a studied Mathematician (main topics Operations Research and Applied Statistics), Martin has always focused on creating long-term commercial value through well-managed data, and on shaping a data-driven culture.
Martin is also a sought-after speaker and panellist at international congresses, on topics around data, digitalisation and analytics.

Becoming a data-driven Organisation
DATA is the foundation of any market transformation during the digital era we are part of. Companies are expected to reorient themselves or to disappear. However, following assessments by Gartner and Forrester during the past two years, only a small fraction of all enterprises are already adequately addressing the handling of data. 
Yet, business leaders are becoming aware of the topic. They recognize the increasing relevance of data, and the need to act now. Those leaders will welcome this book as it guides them through the first steps in their journey towards a data-driven organisation.

What you get with this book
This book aims at bringing the topic of Data and its commercial usage to the attention of you as a decision maker. It encourages you to get engaged, by explaining in a non-technical way what data comprises, which opportunities wait to get discovered and, most importantly, how to prepare and launch the introduction of a Data Office in your organisation.

About the Author
Martin is a seasoned Data Executive with 25 years of experience in international corporations. During the past decade, Martin established and led Data Management organisations at DHL Express, TNT Express and FedEx Express International. He covered data areas as diverse as Data Governance, Masterdata Management, Data Modelling, Data Quality, Data Science and Data Analytics.
While being a studied Mathematician (main topics Operations Research and Applied Statistics), Martin has always focused on creating long-term commercial value through well-managed data, and on shaping a data-driven culture.
Martin is also a sought-after speaker and panellist at international congresses, on topics around data, digitalisation and analytics.




Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia