• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Battlecry: Winning the battle for the mind with a slogan that kills. » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Battlecry: Winning the battle for the mind with a slogan that kills.

ISBN-13: 9780984937097 / Angielski / Miękka / 2015 / 138 str.

Laura Ries; Al Ries
Battlecry: Winning the battle for the mind with a slogan that kills. Ries, Al 9780984937097 Ries' Pieces Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Battlecry: Winning the battle for the mind with a slogan that kills.

ISBN-13: 9780984937097 / Angielski / Miękka / 2015 / 138 str.

Laura Ries; Al Ries
cena 63,82
(netto: 60,78 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 41,75
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Why are most slogans and taglines ineffective? Because they're just words and a mind cannot understand words. A mind can only understand sounds.

Why do most Americans remember the battlecry of the French Revolution (Liberte, egalite, fraternite) when they cannot remember the battlecry of the American Revolution?

Because the sounds of the words "Liberte, egalite, fraternite" rhyme and that's one of the powerful techniques for creating a memorable slogan. In addition to "rhyme," there are four other techniques outlined in my new book, Battlecry.

(1) Rhyme: "Roto-Rooter, that's the name. And away go troubles down the drain."

(2) Alliteration: "M&Ms melt in your mouth, not in your hands."

(3) Repetition: "The few. The proud. The Marines."

(4) Reversals: "Two great tastes that taste great together. Reese's peanut butter cups."

(5) Double-entendre: "A diamond is forever."

You might think companies and their ad agencies would be wise to these techniques. But few slogans actually use any of these memory-building tactics. In a recent survey of 266 advertising slogans, only 19 used any one of them.

Battlecry is a companion book to my previous book, Visual Hammer, and should be read together. Creating a slogan is only half the battle. The other half of the battle is a visual that will help drive your slogan into prospects' minds.

The contour bottle helps drive "The real thing" into the minds of cola drinkers.

The duck helps drive the Aflac name into prospects' minds.

The straw-in-the-orange helps drive "Not from concentrate" into the minds of Tropicana buyers.

Even "The ultimate driving machine" would not have been effective, in my opinion, without a visual hammer. And what was BMW's visual hammer? It was the television commercials showing BMWs being driven over winding road by happy owners.

Over the years, there have been many advertising campaigns showing beautiful automobiles being driven over lush, winding roads. The hammers are terrific, but the nails are missing.

The trick is to find the right combination of a visual hammer and a verbal nail. And my two books, Battlecry and Visual Hammer, can help you do exactly that."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Ries' Pieces Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780984937097
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
138
Waga:
0.19 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.76
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Ries, Laura Al Ries and his daughter and business partner Laur... więcej >
Ries, Al Al Ries and his daughter and business partner Laur... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia