• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Basics of Room Division Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Basics of Room Division Management

ISBN-13: 9798891139800 / Angielski / Miękka / 2024 / 166 str.

Arvind Kumar
 - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Basics of Room Division Management

ISBN-13: 9798891139800 / Angielski / Miękka / 2024 / 166 str.

Arvind Kumar
cena 414,56 zł
(netto: 394,82 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 410,32 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Being the nerve centre of a hotel - Room Division plays a vital role in the overall performance and revenue generation for a hotel. From Up-selling to handling difficult guest situations, solving guest complaints, providing desired information to guests, enhancing the wow experience for every guest through team work of support departments, front office management is a skill which must be infused amongst the young aspirants with proper training and guidelines. Whereas, Housekeeping maintains the upkeep and hygiene of entire hotel premises including Guest rooms, public areas, Different POS outlets, Horticulture of Hotel, etc. this room division department ensures the quality services to hotels guests and staff members by providing safety and security round the clock viz-z-viz maintaining the premises, work place and providing clean and hygienic linen and uniforms as per standards. After finishing this book, students will have a better understanding of the history of the hotel industry, be able to differentiate between different hotel classifications, explain the functions of front desk and housekeeping staff, explain the visitor cycle, and be able to list the many kinds of rooms and services that hotels offer.

Kategorie:
Inne
Wydawca:
Nova Science Publishers Inc (RJ)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9798891139800
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
166
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Miękka


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia