• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Banning Foreign Pharmacies from Sponsored Search: The Online Consumer Response » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Banning Foreign Pharmacies from Sponsored Search: The Online Consumer Response

ISBN-13: 9781505909425 / Angielski / Miękka / 2015 / 48 str.

Bureau of Economics Federal Trade Commis
Banning Foreign Pharmacies from Sponsored Search: The Online Consumer Response Bureau of Economics Federal Trade Commis 9781505909425 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Banning Foreign Pharmacies from Sponsored Search: The Online Consumer Response

ISBN-13: 9781505909425 / Angielski / Miękka / 2015 / 48 str.

Bureau of Economics Federal Trade Commis
cena 51,68
(netto: 49,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 51,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Increased competition from the Internet has raised a concern of product quality for online prescription drugs. The Food and Drug Administration (FDA) prohibits the importation of unapproved drugs into the US and the National Association of Boards of Pharmacy (NABP) emphasizes their illegality and cites examples of unsafe drugs from rogue pharmacies. An investigation by the Department of Justice (DOJ) revealed that Google was allowing unapproved Canadian pharmacies to advertise on their search engine and target US consumers. Because of heightened concern to protect consumers, Google agreed to ban non-NABP-certified pharmacies from their sponsored search listings in February 2010 and settled with the DOJ in August 2011. We study how the ban on non-NABP-certified pharmacies from sponsored search listings a ects consumer search on the Internet. Using click-through data from comScore, we find that non-NABP-certified pharmacies receive fewer clicks after the ban, and this e ect is heterogeneous. In particular, pharmacies not certified by the NABP, but certified by other sources (other-certified sites), experience a reduction in total clicks, and some of their lost paid clicks are replaced by organic clicks. These e ects do not change significantly after the DOJ settlement. In contrast, pharmacies not certified by any of the four major certification agencies su er a greater reduction in both paid and organic clicks, and the reduction was exacerbated after the DOJ settlement. These results suggest that the ban has increased the search cost for other-certified sites, but at least some consumers overcome the search cost by switching from paid to organic links. In addition to search cost, the ban may have increased concerns for uncertified sites and discouraged consumers from reaching them via both paid and organic links."


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781505909425
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
48
Waga:
0.14 kg
Wymiary:
27.94 x 21.59 x 0.25
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia