• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Balancing the Value-Based Corporate Scorecard » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Balancing the Value-Based Corporate Scorecard

ISBN-13: 9783838688527 / Angielski / Miękka / 2005 / 102 str.

Mario Schmidt
Balancing the Value-Based Corporate Scorecard Mario Schmidt 9783838688527 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Balancing the Value-Based Corporate Scorecard

ISBN-13: 9783838688527 / Angielski / Miękka / 2005 / 102 str.

Mario Schmidt
cena 408,26
(netto: 388,82 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 404,92
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Diploma Thesis from the year 2003 in the subject Business economics - Controlling, grade: 2,3, University of Applied Sciences in Schmalkalden (Wirtschaft), language: English, abstract: Inhaltsangabe: Introduction: Today operating companies are exposed to a whole series of influence factors. The globalization and deregulation of capital markets, the end of capital and exchange controls, new challenges on the information technology sector, more liquid securities markets, new trends with regard to investment decisions especially for institutional investors represent only some of these factors. The competition around investment capital moves more to the foreground. As a consequence of this fact is mentioned that the orientation is specified at the shareholders. Thus a focusing is carried out on the profit of the shareholders. With other words a culture of shareholder value has developed. A special meaning befits the corporate value with regard to the shareholder value. The corporate value represents the result of the investments of the shareholders. Therefore the effort to increase the corporate value is mirrored by the claims of the shareholders. In the recent years the term Value Based Management as synonymous has become noted for a whole series of approaches to increase the corporate value. Value Based Management focuses the view on the tools, which are necessary to produce performance and value. It means that everything, every process and every part of a company has to be oriented in creating value. This diploma thesis therefore will analyze how corporate value can be created, which activities are necessary and how it can be measured. Furthermore it will be represented how this process can be embedded in an integral approach. Therefore in Chapter 2 will be explained main aspects of the Value Based Management. In connection with this, special attention is given to the components of value. The meaning and problems of the intangible assets shall particularly be stresse

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783838688527
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
102
Waga:
0.14 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.61
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Mario Schmidt ist Professor für Ökologische Unternehmensführung an der Hochschule Pforzheim im Bereich Wirtschaft und Direktor des Instituts für Angewandte Forschung IAF. Er leitete am ifeu-Institut Heidelberg das vom BMBF geförderte Forschungsvorhaben ISAC.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia