• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

B2B eCommerce: Basics, Business Models and Best Practices in Business-to-Business Online Trade » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

B2B eCommerce: Basics, Business Models and Best Practices in Business-to-Business Online Trade

ISBN-13: 9783658385279 / Angielski / Miękka / 2022 / 205 str.

Gerrit Heinemann
B2B eCommerce: Basics, Business Models and Best Practices in Business-to-Business Online Trade Gerrit Heinemann 9783658385279 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

B2B eCommerce: Basics, Business Models and Best Practices in Business-to-Business Online Trade

ISBN-13: 9783658385279 / Angielski / Miękka / 2022 / 205 str.

Gerrit Heinemann
cena 342,95
(netto: 326,62 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 308,41
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This textbook covers the basics of business-to-business (B2B) eCommerce, where similar principles of customer targeting can be observed as in B2C eCommerce. Gerrit Heinemann highlights the specifics and business models of B2B eCommerce, analyzes the digital challenges and shows the consequences and opportunities for online sales in B2B. Recognised best-practice examples illustrate how successful B2B eCommerce can work and which risks have to be considered.

This textbook covers the basics of business-to-business (B2B) eCommerce, where similar principles of customer targeting can be observed as in B2C eCommerce. Gerrit Heinemann highlights the specifics and business models of B2B eCommerce, analyzes the digital challenges and shows the consequences and opportunities for online sales in B2B. Recognised best-practice examples illustrate how successful B2B eCommerce can work and which risks have to be considered.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > E-commerce
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658385279
Rok wydania:
2022
Dostępne języki:
Ilość stron:
205
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
24.41 x 16.99 x 1.19
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


 

Prof. Dr. Gerrit Heinemann is Professor of Business Administration, Management and Commerce and Head of the eweb Research Center at the Niederrhein University of Applied Sciences.


This textbook covers the basics of business-to-business (B2B) eCommerce, where similar principles of customer targeting can be observed as in B2C eCommerce. Gerrit Heinemann highlights the specifics and business models of B2B eCommerce, analyzes the digital challenges and shows the consequences and opportunities for online sales in B2B. Recognised best-practice examples illustrate how successful B2B eCommerce can work and which risks have to be considered.

The content

· Basics of B2B eCommerce

· Special features of B2B eCommerce

· Business models in B2B eCommerce

· Best Practices in B2B eCommerce

· Risks in B2B eCommerce

  • The author

    Prof. Dr. Gerrit Heinemann is Professor of Business Administration, Management and Commerce and Head of the eweb Research Center at the Niederrhein University of Applied Sciences.

This book is a translation of an original German edition. The translation was done with the help of artificial intelligence (machine translation by the service DeepL.com). A subsequent human revision was done primarily in terms of content, so that the book will read stylistically differently from a conventional translation.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia