• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Aviation and Climate Change : Lessons for European Policy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Aviation and Climate Change : Lessons for European Policy

ISBN-13: 9780415397056 / Angielski / Twarda / 2008 / 146 str.

Anderson/Bows/U
Aviation and Climate Change : Lessons for European Policy Anderson/Bows/U 9780415397056 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Aviation and Climate Change : Lessons for European Policy

ISBN-13: 9780415397056 / Angielski / Twarda / 2008 / 146 str.

Anderson/Bows/U
cena 730,17 zł
(netto: 695,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

It is generally accepted - the US administration excepted - that the emissions reduction targets agreed in the Kyoto Protocol are only the beginning of what needs to be achieved in international climate negotiations. While studies suggest that major emission reductions by industrialized countries can be achieved at low economic cost, both these and early reductions by developing countries are inevitably a major political challenge. This book focuses on European policy toward climate change, specifically its ramifications for the aviation industry. With air travel predicted to grow enormously in the coming years, the issue of climate change is hugely topical for this important industry. Accessible to students, academics and practioners, this book is useful reading for all those with an interest in climate change, the aviation industry, or both.

Kategorie:
Nauka, Biologia i przyroda
Kategorie BISAC:
Science > Environmental Science (see also Chemistry - Environmental)
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415397056
Rok wydania:
2008
Numer serii:
000259666
Ilość stron:
146
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
22.86 x 15.49 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

List of Figures.  List of Tables.  Acknowledgments.  1. Flying into Heavy Weather  1.1 Introduction  1.2 Aviation’s Past, Present and Future  1.3 Climate Change and Cumulative Emissions  1.4 Opportunities for Aviation  1.5 Climate and Aviation Policy  1.6 Comparative Assessment  1.7 Aviation in the Wider Energy Context  2. Aviation: Past, Present and Future  2.1 Introduction  2.2 The Past  2.3 The Future  2.4 The Wider Context  2.5 Summary  3. Climate Change & Cumulative Emissions  3.1 Introduction  3.2 Global Climate Change  3.3 Climate Targets in the EU  3.4 Summary  4. Opportunities for Aviation  4.1 Introduction  4.2 Shifting Environmental Focus  4.3 Aircraft Engine Technology  4.4 Airframe Design  4.5 Low-Carbon Fuels  4.6 Operations  4.7 Contrails and Cirrus Clouds  4.8 Summary  5. Climate and Aviation Policy  5.1 Introduction  5.2 Global Policies and Drivers  5.3 EU Policies and Drivers  5.4 UK Policies and Drivers  5.5 Summary  6. Comparative Assessment  6.1 Introduction  6.2 Aviation Emission Scenarios for the EU  6.3 Aviation Emission Scenarios for the UK  6.4 Summary  7. Aviation in the Wider Energy Context  7.1 Introduction  7.2 The Tyndall Scenario Method  7.3 The Energy Policy Context  7.4 Scenario Method  7.5 Tyndall’s 60% Energy Scenarios  7.6 Tyndall’s Cumulative Carbon Scenarios  8. Conclusion.  Notes.  Bibliography.  Index.

Paul Upham, Kevin Anderson and Alice Bows are Research Associates at the Tyndall Centre, part of the University of Manchester. Kevin Anderson and Paul Upham are also affiliated to Manchester Business School.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia