• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Automobile Marketing: Distribution Strategies for Competitiveness » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Automobile Marketing: Distribution Strategies for Competitiveness

ISBN-13: 9783639202496 / Angielski / Miękka / 2009 / 408 str.

Anders Parment
Automobile Marketing: Distribution Strategies for Competitiveness Parment, Anders 9783639202496 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Automobile Marketing: Distribution Strategies for Competitiveness

ISBN-13: 9783639202496 / Angielski / Miękka / 2009 / 408 str.

Anders Parment
cena 354,20
(netto: 337,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 354,20
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book deals with Automobile Marketing and how distribution contributes to manufacturers and dealers competitiveness. Based on a thorough analysis of the automobile industry, different distribution solutions are investigated through applying a framework of four strategic issues. First, the pressure to keep distribution costs low while conveying a clear brand message gives rise to decisions on solus or multi franchising. Second, the choice of either selling through one channel that is likely to be committed to the brand, or through multi channels, meaning competition among channels. Third, the choice of selling the products through own outlets or through franchised dealers, the latter giving rise to conflicting interests. Fourth, the choice of mechanisms for coordinating channel members efforts and knowledge exchange. The findings are presented as four distribution chain configurations: the brand-based chain, the efficiency-based chain, the flexibility-based chain and the premium aspiration chain, the latter representing an inferior strategy by trying to be a premium brand while lacking attractive products.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639202496
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
408
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.31
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Anders Parment, Ph. D., is Ass. Professor at Stockholm University School of Business and a well-known consultant in the automotive industry. After his Ph. D. (2005), Anders has focused on the behaviour of young car buyers, resulting in a research project on the future of the automotive industry, and more specifically automobile retailing.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia