• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Auto Brand: Building Successful Car Brands for the Future » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Auto Brand: Building Successful Car Brands for the Future

ISBN-13: 9780749469290 / Angielski / Miękka / 2014 / 264 str.

Anders Parment
Auto Brand: Building Successful Car Brands for the Future Anders Parment 9780749469290 Kogan Page - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Auto Brand: Building Successful Car Brands for the Future

ISBN-13: 9780749469290 / Angielski / Miękka / 2014 / 264 str.

Anders Parment
cena 153,04
(netto: 145,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 143,12
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The car - once everybody's dream and a key status symbol in most countries and cultures - has been extensively questioned in the last decades and in the last few years particularly. Urbanisation, traffic congestion, pollution problems, heavy reliance on scarce oil supplies, safety issues and ever-growing competition, have all provided significant business challenges for the automotive industry. Many car manufacturers have had to fundamentally rethink their design, brand and marketing strategies to thrive in a savvy, consumer-led culture, and markets that are becoming increasingly restrictive in size and opportunity.Auto Brand provides a roadmap to branding and marketing success in the automotive industry from a leading industry expert and features:
- Case studies on major car brands personally conducted by the author including: Audi, BMW, Holden, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Saab, Seat, Skoda, Vauxhall, Volkswagen, and Volvo
- The findings from 100 interviews conducted with CEOs, marketing managers, sales managers, sales people, after sales managers at all levels from the manufacturer level to small rural dealers, as well as industry experts, policy makers, free-stranding repair shops and professional organizations
- The results of a new international study on car buyer behaviour based on 4,700 survey answersAuto Brand is essential reading for marketing managers, sales managers, CEOs, development managers and dealers in all types of companies in the car industry including: manufacturers, national sales companies/importers, dealers, finance companies, insurance companies, free-standing repair shop channels and more. The first book to specifically address how to deal with the challenges facing the automotive industry it illustrates how companies can take advantage of new technologies, adapt to emerging trends in consumer behaviour, improve profitability and build even more successful brands in the future.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Automobile Industry
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Development - Business Development
Wydawca:
Kogan Page
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780749469290
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
264
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
23.37 x 16.1 x 1.63
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"If you are very or even mildly interested in automotive branding and marketing, you need to read this book." Christopher Sawyer, The Virtual Driver

    • Chapter - 00: Introduction;
    • Chapter - 01: The car - fashion item or out of fashion?;
    • Chapter - 02: Competition, market structure and global challenges;
    • Chapter - 03: Marketing channels;
    • Chapter - 04: Car buyer behaviour;
    • Chapter - 05: Car cultures;
    • Chapter - 06: Automobile brands;
    • Chapter - 07: Sustainable business models;
    • Chapter - 08: The car in the future

Dr. Anders Parment is a research fellow at Stockholm University as well as Senior Lecturer in Marketing, Branding and Marketing Communications. Anders is an established brand and business consultant in the automotive industry, and has dealt with the industry's challenges since the late 1990s from a variety of perspectives.

Anders Parment key customers include Audi, Citroën, Porsche, Saab, Seat, Volkswagen and Volvo in addition to major banks, consultancy, insurance and finance companies, governments, authorities, and professional organisations.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia