• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Authentic(tm): The Politics of Ambivalence in a Brand Culture » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Authentic(tm): The Politics of Ambivalence in a Brand Culture

ISBN-13: 9780814787137 / Angielski / Twarda / 2012 / 279 str.

Sarah Banet-Weiser
Authentic(tm): The Politics of Ambivalence in a Brand Culture Banet-Weiser, Sarah 9780814787137 New York University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Authentic(tm): The Politics of Ambivalence in a Brand Culture

ISBN-13: 9780814787137 / Angielski / Twarda / 2012 / 279 str.

Sarah Banet-Weiser
cena 429,68
(netto: 409,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 366,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Brands are everywhere. Branding is central to political campaigns and political protest movements; the alchemy of social media and self-branding creates overnight celebrities; the self-proclaimed -greening- of institutions and merchant goods is nearly universal. But while the practice of branding is typically understood as a tool of marketing, a method of attaching social meaning to a commodity as a way to make it more personally resonant with consumers, Sarah Banet-Weiser argues that in the contemporary era, brands are about culture as much as they are about economics. That, in fact, we live in a brand culture. Authentic(TM) maintains that branding has extended beyond a business model to become both reliant on, and reflective of, our most basic social and cultural relations. Further, these types of brand relationships have become cultural contexts for everyday living, individual identity, and personal relationships--what Banet-Weiser refers to as -brand cultures.- Distinct brand cultures, that at times overlap and compete with each other, are taken up in each chapter: the normalization of a feminized -self-brand- in social media, the brand culture of street art in urban spaces, religious brand cultures such as -New Age Spirituality- and -Prosperity Christianity, -and the culture of green branding and -shopping for change.- In a culture where graffiti artists loan their visions to both subway walls and department stores, buying a cup of -fair-trade- coffee is a political statement, and religion is mass-marketed on t-shirts, Banet-Weiser questions the distinction between what we understand as the -authentic- and branding practices. But brand cultures are also contradictory and potentially rife with unexpected possibilities, leading Authentic(TM) to articulate a politics of ambivalence, creating a lens through which we can see potential political possibilities within the new consumerism.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Social Science > Antropologia - Kultury
Wydawca:
New York University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780814787137
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
279
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Banet-Weiser, Sarah Sarah Banet-Weiser is Professor in the Annenberg S... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia