• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Auswirkungen der Konzentration im Handel auf die Entwicklung der Handelsmarke im Foodbereich » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Auswirkungen der Konzentration im Handel auf die Entwicklung der Handelsmarke im Foodbereich

ISBN-13: 9783838634036 / Niemiecki / Miękka / 2001 / 120 str.

Daniel Frankenberg
Auswirkungen der Konzentration im Handel auf die Entwicklung der Handelsmarke im Foodbereich Daniel Frankenberg 9783838634036 Diplom.de - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Auswirkungen der Konzentration im Handel auf die Entwicklung der Handelsmarke im Foodbereich

ISBN-13: 9783838634036 / Niemiecki / Miękka / 2001 / 120 str.

Daniel Frankenberg
cena 407,81
(netto: 388,39 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 407,81
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Diplomarbeit aus dem Jahr 1996 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 2,3, Universitat zu Koln, Veranstaltung: Handel und Distribution, Prof. Dr. Lothar Muller-Hagedorn, Sprache: Deutsch, Abstract: Inhaltsangabe: Inhaltsverzeichnis: Inhaltsverzeichnis: 1.Einleitung1 1.1Problemstellung2 1.2Vorgehensweise3 2.Definition und Abgrenzung zentraler Begriffe3 2.1Der Foodbereich des Lebensmitteleinzelhandels3 2.2Das Markenwesen5 2.2.1Die Entwicklungsstufen der Marke5 2.2.2Die Handelsmarke7 2.2.3Die Erscheinungsformen der Handelsmarke7 2.2.4Die Entwicklung der Handelsmarke12 2.3Die Konzentration14 2.3.1Verfahren der Konzentrationsmessung14 2.3.2Arten der Konzentration16 2.3.3Die Entwicklung der Konzentration17 2.3.3.1Die Konzentration im Lebensmitteleinzelhandel18 2.3.3.2Die Konzentration in der Ernahrungsindustrie25 3.Der Einfluss der Handelskonzentration auf die Machtstruktur im Lebensmittelhandel27 3.1Das Marktprozessmodell27 3.1.1Die veranderten Rahmenbedingungen im Lebensmittelhandel29 3.1.1.1Veranderungen marktbezogener Rahmenbeding-ungen29 3.1.1.2Veranderungen konsumentenbezogener Rahmenbedingungen30 3.1.2Potentiale fur die Handelsmarkenentwicklung aufgrund der veranderten Machtstruktur31 3.1.2.1Auswirkungen der Konzentration auf die horizontale Machtstruktur im Handel31 3.1.2.1.1Externe Wachstumsstrategien32 3.1.2.1.2Erschliessung neuer Marktpotentiale auf auslandischen Handelsmarkten33 3.1.2.1.3Zentralisierung von Wettbewerbsfunktionen34 3.1.2.1.4Entwicklung unternehmens- und gruppenspezifischer Leistungspotentiale im Absatzkanal35 3.1.2.2Auswirkungen der Konzentration auf die vertikale Machtstruktur zwischen Industrie und Handel36 3.1.2.2.1Machtkonstellationen im Absatzkanal37 3.1.2.2.2Indikatoren fur die gestiegene Macht des Handels43 3.2Das modifizierte Marktprozessmodell46 4.Veranderungen der Handelsmarkenpolitik infolge der Handelskonzentration47 4.1Veranderungen im Einsatz des beschaffungspolitischen Instr"

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Diplom.de
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783838634036
Rok wydania:
2001
Ilość stron:
120
Waga:
0.17 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.71
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia