• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Aufbau und Zusammenhang der drei Service Level Management Vertragstypen SLA, OLA, UC » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Aufbau und Zusammenhang der drei Service Level Management Vertragstypen SLA, OLA, UC

ISBN-13: 9783954852543 / Niemiecki / Miękka / 2015 / 98 str.

Nikolay Tyurin
Aufbau und Zusammenhang der drei Service Level Management Vertragstypen SLA, OLA, UC Tyurin, Nikolay 9783954852543 Igel Verlag Gmbh - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Aufbau und Zusammenhang der drei Service Level Management Vertragstypen SLA, OLA, UC

ISBN-13: 9783954852543 / Niemiecki / Miękka / 2015 / 98 str.

Nikolay Tyurin
cena 264,10
(netto: 251,52 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 264,82
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Die Wirtschaft fordert von der IT, samtliche Geschaftsprozesse (GP) als dynamische Modelle auf der IT Ebene abzubilden, um ihre Komplexitat beherrschen zu konnen. Dabei gilt es: Je tiefer die GP Integration geht, desto starker expandieren die IT Losungen. Diese Komplexitat fuhrte dazu, dass die IT zu einer selbstandigen Unternehmenseinheit ausgegliedert werden musste und die Entwicklung von neuen Referenzprozessen in der IT erforderlich wurde. Fur eine moglichst optimale GP- und Service Management-Unterstutzung entwickelte man den ITIL Ansatz, der zuerst als Norm BS15000/ ISO 20000 etabliert wurde. Die IT wird dabei als Servicedienstleister angesehen. Der ITIL Ansatz lasst alle IT Service Prozesse einheitlich und wirtschaftlich organisieren und managen. Er besagt, dass eine optimale Konfiguration und Steuerung von IT Services eine direkte Aufgabe des Service Level Management (SLM) ist. Aus diesem Grund spielt das SLM eine der Schlusselrollen fur den IT Erfolg und wird zu einem der zentralen IT Service Management-Themen. Die Problemstellung dieser Arbeit ist es zu klaren, wie man die SLM Vertrage in einer ITIL Umgebung SLM prozessorientiert aufbaut. Es bedarf einer weiteren Klarung, wie diese in dem SLM Prozess zusammenhangen. Aufgrund der praktischen Orientierung an dieser Arbeit werden diese Zusammenhange eng in Bezug auf den SLM Einfuhrungsprozess betrachtet.

Kategorie:
Informatyka, Programowanie
Kategorie BISAC:
Computers > Languages - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Igel Verlag Gmbh
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783954852543
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
98
Waga:
0.18 kg
Wymiary:
25.4 x 17.78 x 0.51
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia