• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Attraction of Knowledge Celebrities » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Attraction of Knowledge Celebrities

ISBN-13: 9781032669458 / Twarda / 2023 / 176 str.

Xiaoyu Chen
Attraction of Knowledge Celebrities Xiaoyu Chen 9781032669458 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Attraction of Knowledge Celebrities

ISBN-13: 9781032669458 / Twarda / 2023 / 176 str.

Xiaoyu Chen
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book examines the phenomenon of knowledge celebrities, an emerging group of social media influencers who produce and sell knowledge products online. Its primary goal is to investigate the reasons and strategies behind their ability to attract users and persuade them to purchase knowledge products on digital platforms.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
China Perspectives
ISBN-13:
9781032669458
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
176
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

“Xiaoyu masterfully delves into the realm of knowledge celebrities, unraveling their enigmatic allure with scholarly precision. As a fellow researcher, I found his exploration of the attraction of knowledge celebrities and payment for knowledge truly captivating.  A must-read for curious minds seeking insights into the evolving landscape of digital influencers.”

Professor Daphne Raban, University of Haifa, Israel

“This will be a great book for anyone who is interested in learning about a genre of social media influencers – knowledge influencers or knowledge celebrities. Knowledge indeed has a market price and it is becoming a lucrative market. You will read more interesting and surprising findings in this book.”

Professor Chen Lou, Nanyang Technological University, Singapore

1. Introduction  Part I Knowledge Celebrities: Who Are They?  2. What we know and don’t know about knowledge celebrities  3 . Related literature and theoretical lens  4. Collecting and analyzing data on knowledge celebrities  Part II Why Are Knowledge Celebrities Attractive to Users?  5. Self-portraits of knowledge celebrities  6. Mixed-method design to study perceived attractiveness of knowledge celebrities  7. Three significant antecedents of perceived attractiveness of knowledge celebrities  Part III Why Are Users Willing to Pay for Knowledge?  8. Mixed-method design to study users’ willingness to pay for knowledge  9. From attraction to attachment: direct and indirect effects on users’ willingness to pay for knowledge  10. What’s next for research on knowledge celebrities?

Xiaoyu Chen is Assistant Professor of Information Resources Management at Shanghai University, China. His research interests include “3U”—user information behavior, user cyberpsychology and user-generated content, particularly in the context of digital technologies.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia