• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Attracting Attention: Promotion and Marketing for Tourism Attractions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Attracting Attention: Promotion and Marketing for Tourism Attractions

ISBN-13: 9781433124143 / Angielski / Miękka / 2015 / 196 str.

Andi Stein
Attracting Attention: Promotion and Marketing for Tourism Attractions Andi Stein 9781433124143 Peter Lang Publishing Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Attracting Attention: Promotion and Marketing for Tourism Attractions

ISBN-13: 9781433124143 / Angielski / Miękka / 2015 / 196 str.

Andi Stein
cena 232,61
(netto: 221,53 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 193,91
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

From theme parks and museums to zoos and aquariums, attractions draw millions of visitors each year. Regardless of type, they all share one common denominator - they are intended to provide visitors with memorable experiences. This book offers information about how to promote and market tourism attractions for maximum results. It looks at different approaches, strategies, tools, and techniques marketers can use when promoting their organizations to the public. Topics include advertising and marketing; media relations; social media marketing; sales promotion and merchandising; special events; guest relations and customer service; employee relations; crisis communications; and social responsibility and sustainability. In addition, it includes a variety of examples from attractions that have implemented successful promotion and marketing activities.
Whether in the form of a news story, television commercial, brochure, website, Facebook posting, or special event, promotion and marketing have the potential to show customers the possibilities that await them. This book addresses the many different ways to reach this potential. It explains how to make the most of promotion and marketing to bring people into an attraction and keep them coming back for more. Attracting Attention offers valuable information for practitioners and for students enrolled in tourism, hospitality management, marketing, and communications programs. It is a handy resource for those working for attractions and tourism-related organizations.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Travel > General
Business & Economics > Marketing - General
Transportation > General
Wydawca:
Peter Lang Publishing Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433124143
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
196
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
25.7 x 17.8 x 1.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Types of Attractions - Attraction Development - Promotion, Advertising, and Marketing - Media Relations - Social Media Marketing - Sales Promotions and Merchandising - Special Events - Guest Relations and Customer Service - Employee Relations - Crisis Communications - Social Responsibility and Sustainability - Suggested Readings - Attraction Fun Fact Sources.

Andi Stein (PhD, University of Oregon) is Professor in the Department of Communications at California State University, Fullerton. She worked as a journalist and public relations practitioner for 16 years prior to becoming a professor. She is the author of Why we Love Disney: The Power of the Disney Brand (Peter Lang, 2011), and co-author of An Introduction to the Entertainment Industry (Peter Lang, 2009) and News Writing in a Multimedia World (2004).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia