• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Attachment Theory and the Teacher-Student Relationship: A Practical Guide for Teachers, Teacher Educators and School Leaders » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Attachment Theory and the Teacher-Student Relationship: A Practical Guide for Teachers, Teacher Educators and School Leaders

ISBN-13: 9780415562614 / Angielski / Twarda / 2010 / 200 str.

Philip Riley
Attachment Theory and the Teacher-Student Relationship: A Practical Guide for Teachers, Teacher Educators and School Leaders Riley, Philip 9780415562614 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Attachment Theory and the Teacher-Student Relationship: A Practical Guide for Teachers, Teacher Educators and School Leaders

ISBN-13: 9780415562614 / Angielski / Twarda / 2010 / 200 str.

Philip Riley
cena 731,67
(netto: 696,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 724,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

How teachers form and maintain classroom and staffroom relationships is crucial to the success of their work. A teacher who is able to accurately interpret the underlying relationship processes can learn to proactively, rather than reactively, influence the dynamics of any class. These are skills that can be taught. This invaluable text explains how adult attachment theory offers new ways to examine professional teaching relationships, classroom management and collegial harmony: equally important information for school leaders, teacher mentors and proteges. Attachment Theory and the Teacher-Student Relationship addresses three significant gaps in the current literature on classroom management:

  • the effects of teachers' attachment style on the formation and maintenance of classroom and staffroom relationships
  • the importance of attachment processes in scaffolding teachers' and students emotional responses to daily educational tasks
  • the degree of influence these factors have on teachers' classroom behaviour, particularly management of student behaviour.
Based on recent developments in adult attachment theory, this book highlights the key aspects of teacher-student relationships that teachers and teacher educators should know. As such, it will be of great interest to educational researchers, teacher educators, students and training teachers.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Education > Professional Development
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415562614
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
200
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

@contents: Foreword  Section I: Attachment Theory  1. Attachment Theory and the Classroom  2. Adult Attachment Theory & the Teacher-Student Relationship  3. The Emotionality of Teaching  Section II: Researching Teachers’ Attachments  4. Does Time in the Classroom Effect Attachment Style?  5. Contextual Insight-Navigated Discussion  6. CIND Mentoring: Supporting Transitions & Early Career Retentions  7. The Implications of New Knowledge: Old Wine in New Bottles?  8 Further into Attachment Theory  References and Selected Bibliography  Index

Philip Riley is Senior Lecturer in the Faculty of Education, Monash University, Australia. He is also a registered psychologist and an experienced teacher at both primary and secondary level.

Riley, Philip Philip Riley is Professor of Ethnolinguistics at t... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia