• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

At Your Service: A Hands–On Guide to the Professional Dining Room » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

At Your Service: A Hands–On Guide to the Professional Dining Room

ISBN-13: 9780471769187 / Angielski / Miękka / 2005 / 224 str.

John W. Fischer
At Your Service: A Hands–On Guide to the Professional Dining Room John W. Fischer 9780471769187 John Wiley & Sons Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

At Your Service: A Hands–On Guide to the Professional Dining Room

ISBN-13: 9780471769187 / Angielski / Miękka / 2005 / 224 str.

John W. Fischer
cena 378,36
(netto: 360,34 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 374,49
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The book can be used as a reference guide for a variety of foodservice personnel as well as a text for students. As competition for the customer's spending dollar has increased, contemporary restaurants must distinguish themselves by training staff to manage the needs of the customer and to offer consistent service. Service and hospitality mean different things to different foodservice operations, and this book addresses a wide range of mid- and up-scale dining establishments. Chapters cover everything from preparation for service and front-door hospitality to money handling, styles of modern table service, and the relationship between the front- and back-of-the-house. At Your Service uses real-life anecdotes to teach the basic principles of service and hospitality, and this new edition includes the most updated information on serving customers in the contemporary restaurant world.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
John Wiley & Sons Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780471769187
Rok wydania:
2005
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
224
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
22.922.9 x 17.822.9 x 17.8 x 1
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane

JOHN W. FISCHER teaches advanced table service at The Culinary Institute of America (CIA) and is a Certified Hospitality Educator (C.H.E). A CIA graduate, Mr. Fischer held managerial positions at renowned New York City restaurants such as Rainbow!, Fresco by Scotto, Manhattan Ocean Club, Campagna, Hudson River Club, and Mondrian.

The essential guide to the exemplary service and hospitality that build customer loyalty . . . and restaurant reputations

In today′s competitive restaurant environment, culinary excellence is not enough. Dining establishments must offer the kind of service that sets them apart. At Your Service is the comprehensive, contemporary guide to help professionals refine the dining experience. It gives new and veteran servers and their managers fresh insight, ideas, skills, and confidence for running a successful front–of–the–houseoperation: taking reservations and greeting guests, basic service, table–side service, beverage service, and money handling. The book includes:

  • Guidelines to enhance service in a variety of settings, from formal French establishments to casual American restaurants
  • Sidebars and real–life anecdotes from industry professionals to reinforce the principles of good service
  • Effective ways to address staffing challenges
  • Ideas to enhance the relationship between the front and back of the house
  • Sixty–four photographs of dining room service and techniques



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia