• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Assessment of Authentic Performance in School Mathematics » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Assessment of Authentic Performance in School Mathematics

ISBN-13: 9780805818772 / Angielski / Twarda / 1994 / 456 str.

Lesh; Richard Lesh; Susan J. Lamon
Assessment of Authentic Performance in School Mathematics Lesh                                     Richard Lesh Susan J. Lamon 9780805818772 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Assessment of Authentic Performance in School Mathematics

ISBN-13: 9780805818772 / Angielski / Twarda / 1994 / 456 str.

Lesh; Richard Lesh; Susan J. Lamon
cena 424,32 zł
(netto: 404,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 419,98 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This study focuses on clarifying and articulating goals of assessment and instruction, stressing the content of assessment above its mode of delivery. The contributors suggest that the quality of assessment lies in its ability to provide information to assist in decision making.

Kategorie:
Nauka, Matematyka
Kategorie BISAC:
Mathematics > Filozofia i historia matematyki
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805818772
Rok wydania:
1994
Ilość stron:
456
Waga:
0.72 kg
Wymiary:
23.37 x 15.44 x 3.02
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Contents: Preface. Part I: Assessment Objectives. R. Lesh, S.J. Lamon, Trends, Goals, and Priorities in Mathematics Assessment. R. Lesh, S.J. Lamon, Assessing Authentic Mathematical Performance. G. Goldin, Toward an Assessment Framework for School Mathematics. D. Chazan, M. Yerushalmy, Research and Classroom Assessment of Students' Verifying, Conjecturing, and Generalizing in Geometry. Part II: New Items and Assessment Procedures. A. Bell, H. Burkhardt, M. Swan, Balanced Assessment of Mathematical Performance. A. Bell, H. Burkhardt, M. Swan, Assessment of Extended Tasks. A. Bell, H. Burkhardt, M. Swan, Moving the System: The Contributions of Assessment. J. de Lange, Assessing Mathematical Skills, Understanding, and Thinking. L. Streefland, Thinking Strategies in Mathematics Instruction: How Is It Possible? Part III: New Perspectives on Classroom-based Assessment. C.A. Maher, R.B. Davis, A. Alston, A Teacher's Struggle to Assess Student Cognitive Growth. H.P. Ginsburg, L.S. Lopez, S. Mukhopadhyay, T. Yamamoto, M. Willis, M.S. Kelly, Assessing Understandings of Arithmetic. Part IV: New Types of Scoring and Reporting. R.J. Mislevy, K. Yamamoto, S. Anacker, Toward a Test Theory for Assessing Student Understanding. S.J. Lamon, R. Lesh, Interpreting Responses to Problems with Several Levels and Types of Correct Answers. R. Lesh, S.J. Lamon, B. Gong, T. Post, Using Learning Progress Maps to Improve Educational Decision Making. Part V: Difficulties, Opportunities, and Future Directions. R. Lesh, S.J. Lamon, F. Lester, M. Behr, Future Directions for Mathematics Assessment. J.L. Schwartz, The Intellectual Prices of Secrecy in Mathematics Assessment.

Richard A. Lesh, Susan J. Lamon



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia