• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Assessment as Learning: Maximising Opportunities for Student Learning and Achievement » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Assessment as Learning: Maximising Opportunities for Student Learning and Achievement

ISBN-13: 9780367509972 / Angielski / Twarda / 2021 / 280 str.

Zi Yan; Lan Yang
Assessment as Learning: Maximising Opportunities for Student Learning and Achievement Zi Yan Lan Yang 9780367509972 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Assessment as Learning: Maximising Opportunities for Student Learning and Achievement

ISBN-13: 9780367509972 / Angielski / Twarda / 2021 / 280 str.

Zi Yan; Lan Yang
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Based on a solid theoretical basis of assessment-as-learning and updated empirical evidences, this timely book significantly expands the existing scope of assessment-as-learning typically developed in Western contexts.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Learning Styles
Education > Educational Psychology
Education > Testing & Measurement
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Asia-Europe Education Dialogue
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367509972
Rok wydania:
2021
Numer serii:
000477893
Ilość stron:
280
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.75
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Assessment-as-Learning in the Global Assessment Reforms  Part I Revisiting Assessment-as-Learning from New Perspectives  2. Conceptualising Assessment-as-Learning  3. Assessment-as-Learning for the Development of Students’ Evaluative Judgement  4. Assessments Cause and Contribute to Learning: If Only We Let Them  5. The Role of Feedback Orientation in Converting External Feedback to Learning Opportunities for Implementing Assessment-as-Learning in the Context of Feedback  Part II Meeting the Challenge of Implementation  6. Interplay between Students’ Perceived Utility, Accountability, Self-Efficacy and Social Awareness when Engaged with Peer Feedback: A Qualitative Interpretation  7. Designing Nested Tasks to Facilitate Students’ Mega-Cognitive Development: Assessment-as-Learning Practice from Two Award-Winning University Teachers  8. Dancing with Chains: How Does Assessment-as-Learning Fit in China?  9. Fostering Student Evaluative Judgement through Assessment-as-Learning in Tertiary English Language Classroom  10. The Conceptualisation of Student Self-Assessment Literacy: A Case Study of Chinese Undergraduates  11. Assessment-as-Learning through the Lens of Self-Regulated Learning: The Role of Normative Competence  12. Involved and Autonomy-Supportive Teachers Make Reflective Students: Linking Need-Supportive Teacher Practices to Student Self-Assessment Practices  13. Changing External Feedback to Learning Opportunities: A Study on Filipino University Students’ Feedback Orientation  14. Harnessing the Learning Potential of Feedback: Dedicated Improvement and Reflection Time (DIRT) in Classroom Practice  15. Synchronous Self-Assessment: Assessment from the Other Side of the Mirror  16. Supporting Quality of Learning by Letting Students Give their Own Grades – An Innovative Self-Assessment Model in University Mathematics  17. Supporting Students to Use Assessment-as-Learning  18. The Reciprocal Nature of Assessment-as-Learning and Feedback Literacy: Case Studies from Higher Education in Australia

Yang, Lan Yang, University of Edinburgh.... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia