• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Assessment and Evaluation in Bilingual Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Assessment and Evaluation in Bilingual Education

ISBN-13: 9781433187018 / Angielski / Twarda / 2022

Assessment and Evaluation in Bilingual Education  9781433187018 Peter Lang Publishing Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Assessment and Evaluation in Bilingual Education

ISBN-13: 9781433187018 / Angielski / Twarda / 2022

cena 523,43 zł
(netto: 498,50 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 519,38 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Assessment and Evaluation in Bilingual Education examines how dual language programs in the U.S. implement institutional policies and instructional practices for evaluating program quality and measuring student achievement, providing policymakers, practitioners, and other stakeholders with guidance for navigating bilingual/dual language settings.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Subjects - Arts & Humanities
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Education > Aims & Objectives
Wydawca:
Peter Lang Publishing Inc
Seria wydawnicza:
Critical Studies of Latinxs in the Americas
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433187018
Rok wydania:
2022
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

List of Figures - List of Tables - José Medina: Foreword - Preface - Introduction - Margarita Machado-Casas/Belinda Bustos Flores/Saúl I. Maldonado: Bilingual Education/ Dual Language Assessment and Evaluation Principles: A Decolonial Approach for Practitioners and Policymakers - Veronica Johnson/Janet Gabriela Cariño Ramsay/Saúl I. Maldonado: Prioritizing Sociocultural Competence as Indicator of Quality in Dual-language Programs: Cultural, Historical, Identity, Socio-emotional, Pedagogy, Action and Sustainability (CHISPAS) - Alexandra S. Guilamo: Advancing the Achievement of Dual Language Learners through Program Evaluation: A Framework for Assessing the Effectiveness and Impact of Dual Language Programs - Kip Téllez: The Assessment of Mathematical Knowledge in Elementary Level Dual Language Programs - Felicia Castro-Villarreal/Victor Villarreal/Ileana Umaña: Assessment of Bilingual Students: Best Practices and Recommendations for Members of the Multidisciplinary IEP Committee - Janelle Beth Flores/Karla C. Garza/T. Breanne Rochester/Yvonne Vera/Belinda Bustos Flores: Assessing Bicultural- Bilinguals' Language Development: Difference or Disorder? - Margarita Machado-Casas/Katherine Espinoza: Understanding Assessment and Evaluation When Preparing Bilingual Teacher Candidates - Leslie C. Banes: Uncovering Surprises: Teacher Candidates Learning to Assess Biliteracy in Argumentative Writing - Marco A. Bravo/Eduardo Mosqueda/Jorge L. Solís: A Classroom Observation Tool for Assessing Mathematics in Two Languages - Tiberio Garza/Margarita Huerta/Julie K. Jackson: Evaluating Teacher Attitudes towards Bilingualism and Best Science Teaching Practices for Bilingual Learners - Xochitl Archey: How Institutions of Higher Education Prepare Bilingual Teachers' Understanding, Developing and Use of Diversity- Differentiated Assessments - Eduardo Mosqueda/Marco A. Bravo/Jorge L. Solís/Saúl I. Maldonado: Assessing Emergent Bilingual Learners' Mathematical Biliteracy: Authentic Mathematics Writing Assessment System - Ana M. Hernández/Annette M. Daoud: Learning about My Students: Examination of Cultural Asset-Based Assessments in Dual Language Education - Appendices - Veronica Johnson/Janet Gabriela Cariño Ramsay/Saúl I. Maldonado: List of California's State Standards and Frameworks for Sociocultural Competence Considerations - Kip Téllez: Activities for Evaluating Mathematics Learning in Dual Language Programs - Felicia Castro-Villarreal/Victor Villarreal/Ileana Umaña: Considerations Before Special Education Recommendations for Bilingual Students - Felicia Castro-Villarreal/Victor Villarreal/Ileana Umaña: Training Sequence for IEP Committee Professional Development - Felicia Castro-Villarreal/Victor Villarreal/Ileana Umaña: Critical Points for Collaboration in the Multidisciplinary IEP Committee - Janelle Beth Flores/Karla C. Garza/T. Breanne Rochester/Yvonne Vera/Belinda Bustos Flores: Receptive and Expressive Language Pre- Referral Protocol for Bilingual Learners (RELPP- BL) - Leslie C. Banes: Process for Engaging Teachers in Collaborative Rubric Design for Biliterate Writing - Marco A. Bravo/Eduardo Mosqueda/Jorge L. Solís: MALLI Classroom Observation Protocol - Tiberio Garza/Margarita Huerta/Julie K. Jackson: Attitudes Towards Teaching Science to Bilingual Learners Instrument (ATTS- BL) Instrument - Xochitl Archey: Diversity- Differentiated Assessments Template - Eduardo Mosqueda/Marco A. Bravo/Jorge L. Solís/Saúl I. Maldonado: AMWAS Administration Guidelines/ Guía de administración de la evaluación AMWAS - List of Contributors - Index.

Margarita Machado-Casas, Ph.D., is Professor and Chair in the Department of Dual Language and English Learner Education at San Diego State University. Machado-Casas investigates: (a) family and community multiliteracies, (b) migration and immigration, (c) bilingual teacher education, (d) technology in educational spaces and (d) assessment and evaluation.

Saúl Isaac Maldonado, Ph.D., is Assistant Professor in the Department of Dual Language and English Learner Education at San Diego State University; Co-director of the Developing Effective Bilingual Educators with Resources Project; and GEDI Program leadership member for the American Evaluation Association.

Belinda Bustos Flores, Ph.D., is Associate Dean and Professor in the College of Education and Human Development at the University of Texas at San Antonio. In 2019, Flores received the AERA Bilingual Education Research SIG Lifetime Achievement Award.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia