• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Assessment: What's in It for Schools? » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Assessment: What's in It for Schools?

ISBN-13: 9780415235914 / Angielski / Twarda / 2002 / 176 str.

Paul Weeden; Paul Weedon; Jan Winter
Assessment: What's in It for Schools? Broadfoot, Patricia 9780415235914 Routledge Chapman & Hall - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Assessment: What's in It for Schools?

ISBN-13: 9780415235914 / Angielski / Twarda / 2002 / 176 str.

Paul Weeden; Paul Weedon; Jan Winter
cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

There has been much debate on the purposes and methods of assessment over the last couple of years. This book gathers together the latest thinking and looks at how assessment can be used to promote or inhibit learning. Unlike other books on the market, this one summarizes theory and shows how it can be best put into practice, using as little jargon as possible. Some of the issues discussed in this text include: * how assessment can erode self-esteem and motivation
* how skills of reflection, self-evaluation and personal target setting can impact on learning
* how far learners of all ages understand what they are required to learn
* how far students are able to evaluate their own performance and what schools can do in the short, medium and long-term to promote more effective learning. Part of the What's In It For Schools series, this book is ideal for teachers and other non-academics concerned with education who require a grounding in the issue to help them in their daily work.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Testing & Measurement
Business & Economics > Education
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Routledge Chapman & Hall
Seria wydawnicza:
What's in It for Schools? (Hardcover)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415235914
Rok wydania:
2002
Numer serii:
000219233
Ilość stron:
176
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
19.1 x 15.09 x 1.83
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

'There is much realistic and encouraging advice here.' - Michael Duffy, Times Educational Supplement

'I am sure that those who read this book will be encouraged to think again about assessment and bring to their reading of the book their own experiences to develop the examples it contains.' - Stephen Newman, Journal of Education for Teaching

'As has become a trademark for the 'What's in it for schools' series, this book provides a comprehensive yet succinct overview of assessment issues in and for schools To ensure that the book is practical and useful, the authors have taken pains to present complex information in a friendly and varied way, using graphs and tables, cartoons, lots of sub-headings, extracts from teachers and students' comments, lists of key quotations and suggested activities at the end of each chapter. The book should be of particular interest to both practicing primary teachers and those in training, as well as head teachers working to generate a strong culture of formative and pupil self-assessment in their schools.' - Educational Review

1. Assessment: To Measure or to Learn? 2. Can Assessment for Learning Raise Standards? 3. Can Current Assessment Practice be Improved? 4. How does Self-Assessment Help Pupils Learn? 5. How can Marking and Feedback Help Pupils Learn? 6. Developing Assessment for Learning 7. Opening up the Secret Garden of Assessment

Patricia Broadfoot, Paul Weeden, Jan Winter



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia