• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Assessing Teacher Effectiveness: Different Models » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Assessing Teacher Effectiveness: Different Models

ISBN-13: 9780415304788 / Angielski / Twarda / 2004 / 240 str.

Jim Campbell; Leonidas Kyriakides; Dr Daniel Muijs
Assessing Teacher Effectiveness: Different Models Campbell, Jim 9780415304788 Routledge/Falmer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Assessing Teacher Effectiveness: Different Models

ISBN-13: 9780415304788 / Angielski / Twarda / 2004 / 240 str.

Jim Campbell; Leonidas Kyriakides; Dr Daniel Muijs
cena 731,67 zł
(netto: 696,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

How can we really evaluate teacher effectiveness? Systems of teacher appraisal and evaluation are being created across the world in order to monitor and assess teacher performance. But do the models used really give a fair evaluation? Based on international research, the authors argue that teacher effectiveness is too narrowly conceptualised and methods of measuring it are not attuned to the real contexts in which teachers work. They propose a model of differential teacher effectiveness which takes into account that: * teachers may be more effective with some categories of students than with others
* teachers may be more effective with some teaching contexts than others
* teachers may be more effective with some subjects or components than with others. Building on and developing previous research on models of teacher effectiveness and current theories, the authors open up possible new debates which will be of interest to academics and researchers working in this area throughout the world.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Evaluation & Assessment
Business & Economics > Education
Science > General
Wydawca:
Routledge/Falmer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415304788
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
240
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
21.59 x 16.36 x 1.88
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Part 1: The background to teacher effectiveness research 1. Differentiated teacher effectiveness: Framing the concept 2. The range of teachers' work 3. Historical models of teacher effectiveness 4. Review of current research in educational effectiveness Part 2: Towards a differentiated model 5. A critique of teacher effectiveness research 6. developing a model of differentiated teacher effectiveness 7. Evidence in support of differentiated teacher effectiveness 8. Building theory and methodology Part 3: Values and policy implications 9. Effective teaching and values 10. Differentiated teacher effectiveness and teacher appraisal 11. Exploring policy implications Part 4: Differentiated teacher effectiveness research: The model in practice 12. A study of differentiated effectiveness

Jim Campbell is Professor of Education at the University of Warwick.
L. Kyriakides is Lecturer in Educational Assessment and Evaluation at Warwick.
Daniel Muijs is Lecturer in Quantitative Research Methods at the University of Warwick.
Wendy Robinson is Lecturer in Education at the University of Warwick.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia