Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Assessing Student Learning by Design: Principles and Practices for Teachers and School Leaders » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2949965]
•
Literatura piękna
[1857847]
więcej...
•
Turystyka
[70818]
•
Informatyka
[151303]
•
Komiksy
[35733]
•
Encyklopedie
[23180]
•
Dziecięca
[617748]
•
Hobby
[139972]
•
AudioBooki
[1650]
•
Literatura faktu
[228361]
•
Muzyka CD
[398]
•
Słowniki
[2862]
•
Inne
[444732]
•
Kalendarze
[1620]
•
Podręczniki
[167233]
•
Poradniki
[482388]
•
Religia
[509867]
•
Czasopisma
[533]
•
Sport
[61361]
•
Sztuka
[243125]
•
CD, DVD, Video
[3451]
•
Technologie
[219309]
•
Zdrowie
[101347]
•
Książkowe Klimaty
[123]
•
Zabawki
[2362]
•
Puzzle, gry
[3791]
•
Literatura w języku ukraińskim
[253]
•
Art. papiernicze i szkolne
[7933]
Kategorie szczegółowe BISAC
Assessing Student Learning by Design: Principles and Practices for Teachers and School Leaders
ISBN-13
: 9780807765418 / Angielski / Twarda / 2021 / 23 str.
Jay McTighe
;
Steve Ferrara
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Assessing Student Learning by Design: Principles and Practices for Teachers and School Leaders
ISBN-13
: 9780807765418 / Angielski / Twarda / 2021 / 23 str.
Jay McTighe
;
Steve Ferrara
cena
350,48
(netto: 333,79 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 337,95
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Aims & Objectives
Education
>
Evaluation & Assessment
Education
>
Standards (incl. Common Core)
Wydawca:
Teachers College Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807765418
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
23
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane
Contents (Tentative)
Foreword
Introduction
1. Principles of Effective Classroom Assessment
Principle #1—Assessment Should Serve Learning
Principle #2—Multiple Measures Provide More Evidence
Principle #3—Assessments Should Align with Goals
Principle #4—Assessments Should Measure What Matters
Principle #5—Assessments Should Be Fair
Conclusion
2. An Assessment Planning Framework
Begin with the End in Mind
Classroom Assessment and National Content Standards
Purpose and Audience Matter
Classroom Assessment and Statewide Accountability Testing
Conclusion
3. Assessment Methods
Selected Response
Brief Constructed Response
Performance-Based Assessments
Process-focused Assessments
Conclusion
4. Evaluating Student Performance
Criterion Lists
Rubrics
Evaluation Roles
Conclusion
5. Communicating Assessment Results
Communication Methods
Grading Principles and Practices
Formative Assessment and Feedback
Conclusion
6. Classroom Assessment Strategies for Teachers
Practice 1. Use assessments to frame learning goals
Practice 2: Diagnose before you start teaching.
Practice 3: Create an authentic context for performance-based assessments
Practice 4: Show evaluative criteria in the beginning
Practice 5: Provide illustrative models
Practice 6: Offer appropriate choices
Practice 7: Provide ongoing feedback
Practice 8: Encourage self-assessment and goal setting
Conclusion
7. Tips for School Leaders
1. Assess the Staff
2. Conduct a School Assessment Audit
3. Offer Targeted Professional Development
4. Share and Discuss Assessment-Related Articles
5. Develop or Adopt Principles of Assessment and Grading
6. Share Successful Practices
7. Schedule Peer Visitations
8. Design Assessments Collaboratively
9. Examine Assessment Results in Teams
10. Discourage Excessive Test Prep
11. Organize a Voluntary Book Study
Conclusion
Glossary of Assessment Terms
References
Index
About the Authors
Udostępnij
Czytaj nas na: