• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Assessing Student Achievement in General Education: Assessment Update Collections » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Assessing Student Achievement in General Education: Assessment Update Collections

ISBN-13: 9780787995737 / Angielski / Miękka / 2007 / 96 str.

Trudy W. Banta
Assessing Student Achievement in General Education: Assessment Update Collections Trudy W. Banta 9780787995737 John Wiley & Sons Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Assessing Student Achievement in General Education: Assessment Update Collections

ISBN-13: 9780787995737 / Angielski / Miękka / 2007 / 96 str.

Trudy W. Banta
cena 61,56 zł
(netto: 58,63 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 60,93 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Standardized tests have been cyclically resurrected as assessment tools and repeatedly found wanting. This new issue looks at the broad range of skills; effective writing, information literacy, critical/analytical thinking, moral awareness, general communication ability, and more; desired in college graduates and explores the difficulties in designing successful measures of general education learning outcomes that satisfy all stakeholders. Click here to view all five installments of Trudy Banta's Assessment Update Collections.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Evaluation & Assessment
Wydawca:
John Wiley & Sons Inc
Seria wydawnicza:
Assessment Update Special Collections
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780787995737
Rok wydania:
2007
Dostępne języki:
Angielski
Numer serii:
000331451
Ilość stron:
96
Waga:
0.16 kg
Wymiary:
22.822.8 x 15.922.8 x 15.9 x 0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Introduction: Assessing Student Achievement in General Education (Trudy W. Banta).

Use of Standardized Tests.

The National Assessment of College Student Learning: Current and Future Activities (Sal Corrallo).

The Washington State Assessment Experience (Robert M. Thorndike).

Reliving the History of Large–Scale Assessment in Higher Education (Trudy W. Banta).

Use of Locally Designed Instruments.

The Role of Assessment in Linking Faculty Teaching to Student Outcomes (Anne G. Scott).

Assessing Individual Generic Skills.

Assessment Measures (Gary R. Pike).

Assessing Information Literacy and Technological Competence (Trudy W. Banta, Howard R. Mzumara).

Washington State University Critical Thinking Project: Improving Student Learning Outcomes through Faculty Practice (Diane Kelly–Riley).

Assessing Students Moral Awareness (James JF Forest, Bruce Keith).

An Innovative Measurement of Communication Outcomes: Self–Perception (Anne Hummer).

Community College Strategies: Using a Capstone Course to Assess General Education Outcomes (Scott Hunt).

Assessment Methods Applicable Across Knowledge and Skills Areas.

A Multiplicity of Learning: Capstones at Portland State University (Terrel L. Rhodes, Susan Agre–Kippenhan).

Closing the Feedback Loop in Classroom–Based Assessment (Barbara E. Walvoord, Barbara Bardes, Janice Denton).

Community College Strategies: The Butler County Community College Individualized Student Assessment Pilot Project (Phil Speary).

Course–Embedded Assessment: A Teaching Strategy to Improve Student Learning (Donald W. Farmer).

Systemwide Assessment of Utah s General Education Courses (Philip I. Kramer).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia