• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Assessing Service Quality: Satisfying the Expectations of Library Customers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Assessing Service Quality: Satisfying the Expectations of Library Customers

ISBN-13: 9781783300594 / Angielski / Miękka / 2015 / 232 str.

Peter Hernon;Ellen Altman;Robert Dugan
Assessing Service Quality: Satisfying the Expectations of Library Customers Peter Hernon Ellen Altman Robert Dugan 9781783300594 Facet Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Assessing Service Quality: Satisfying the Expectations of Library Customers

ISBN-13: 9781783300594 / Angielski / Miękka / 2015 / 232 str.

Peter Hernon;Ellen Altman;Robert Dugan
cena 290,63
(netto: 276,79 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 297,20
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Technological progress has meant that the old measures of service quality no longer apply. If libraries are to succeed, they must see themselves in competition with other institutions and sources of information, especially the Web, and make customers feel welcome and valued. This classic book is brought fully up to date as Peter Hernon and Ellen Altman integrate the use of technology into the customer experience. They offer solid, practical ideas for developing a customer service plan that meets the library's customer-focused mission, vision, and goals, challenging librarians to think about customer service in new ways, including: * Distance education * Use of library Web sites * Partnerships and consortia for electronic collections * Ways to effectively embrace change for continuous improvement. Readership: Senior librarians, library directors, and trustees will learn how to see the library as the customer does with the aid of dozens of tools to measure service quality - from mystery shoppers and benchmarking to surveys and group interviews.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Library & Information Science - General
Wydawca:
Facet Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781783300594
Rok wydania:
2015
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
232
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
27.94 x 21.59 x 1.24
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

1. Understanding ends and means 2. A look in the library mirror 3. “Your mission, should you choose to accept it...” 4. Measuring and evaluating the components of high-quality service 5. What can go wrong with numbers? 6. Different ways of listening to customers 7. Managing the three Cs (comments, complaints, and compliments) 8. Listening through surveys 9. Listening through focus group interviews 10. Customer-related metrics and requirements 11. Satisfaction and service quality: separate but intertwined 12. Interpreting findings to improve customer service 13. Embracing change - continuous improvement



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia