• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Assessing Service Quality: Satisfying the Expectations of Library Customers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Assessing Service Quality: Satisfying the Expectations of Library Customers

ISBN-13: 9780838913086 / Angielski / Miękka / 2015 / 232 str.

Peter Hernon; Ellen Altman; Robert E. Dugan
Assessing Service Quality: Satisfying the Expectations of Library Customers Hernon, Peter 9780838913086 American Library Association - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Assessing Service Quality: Satisfying the Expectations of Library Customers

ISBN-13: 9780838913086 / Angielski / Miękka / 2015 / 232 str.

Peter Hernon; Ellen Altman; Robert E. Dugan
cena 307,30 zł
(netto: 292,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 295,66 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Academic and public libraries are continuing to transform as the information landscape changes, expanding their missions into new service roles that call for improved organizational performance and accountability. Since "Assessing Service Quality" premiered in 1998, receiving the prestigious Highsmith Library Literature Award, scores of library managers and administrators have trusted its guidance for applying a customer-centered approach to service quality and performance evaluation. This extensively revised and updated edition explores even further the ways technology influences both the experiences of library customers and the ways libraries themselves can assess those experiences. With a clear focus on real-world application, the authors Challenge conventional thinking about the utility of input, output, and performance metrics by suggesting new ways to think about the evaluation and assessment of library services Explain service quality and customer satisfaction, and demonstrate how they are separate but intertwined Identify procedures for qualitatively and quantitatively measuring both service quality and satisfaction Encourage libraries to take action by presenting concrete steps they can take to become more customer-centric Offer a range of customer-related metrics that provide insights useful for library planning and decision making, such as surveys and focus groups This book shows how to nurture an environment of continuous improvement through effective service quality assessment.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Library & Information Science - General
Wydawca:
American Library Association
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780838913086
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
232
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
27.43 x 21.08 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Altman, Ellen Peter Hernon is a professor emeritus at Simmons Co... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia