• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Assessing Reading 1: Theory and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Assessing Reading 1: Theory and Practice

ISBN-13: 9780415148948 / Angielski / Miękka / 1998 / 224 str.

Colin Harrison; Terry Salinger
Assessing Reading 1: Theory and Practice Colin Harrison Terry Salinger 9780415148948 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Assessing Reading 1: Theory and Practice

ISBN-13: 9780415148948 / Angielski / Miękka / 1998 / 224 str.

Colin Harrison; Terry Salinger
cena 204,81 zł
(netto: 195,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book, along with its companion volume Assessing Reading 2: Changing Practice in Classrooms, was originally conceived as the major outcome from an international seminar on reading assessment held in England. It focuses particularly on theoretical and methodological issues, though with a clear series of links to practices in assessment, especially state and national approaches to classroom-based assessment in the USA, the UK and in Australia, at both primary and secondary levels.
Chapters offer new perspectives on the theories that underlie the development and interpretation of reading assessments, national assessments and classroom-based assessment, challenging readers to think in different ways.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Subjects - Reading & Phonics
Education > Teaching - Methods & Strategies
Education > Schools - Levels - Elementary
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
International Perspectives on Reading Assessment
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415148948
Rok wydania:
1998
Numer serii:
000031405
Ilość stron:
224
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.22
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

PART I Theories and assumptions underpinning reading assessment 1 Responsive reading assessment: is postmodern assessment of reading possible? 2 Ten dilemmas of performance assessment 3 Feminist poststructuralist perspectives on the language of reading assessment: authenticity and performance PART II What are the new approaches, and what are they attempting to achieve? 4 Australian perspectives on the assessment of reading: can a national approach to literacy assessment be daring and progressive? 5 Assessing reading in the English National Curriculum 6 The national assessment of reading in the USA 7 New emphasis on old principles: the need for clarity of purpose and of assessment method in national testing and for national monitoring 8 Curriculum-based assessment of reading in England and Wales: a national pilot study 9 Taking a closer look: a Scottish perspective on reading Assessment 10 Using direct evidence to assess student progress: how the Primary Language Record supports teaching and learning 11 Challenging the assessment context for literacy instruction in first grade: a collaborative study 12 Consequential validity of an early literacy portfolio: the ‘backwash’ of reform

Colin Harrison is Professor of Literary Studies in Education at the University of Nottingham and Terry Salinger is a Senior Research Analyst at the American Institutes for Research, Washington DC.

Harrison, Colin Colin Harrison is the author of "Afterburn "(FSG, ... więcej >
Salinger, Terry Salinger is with International Reading Association... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia